روسیه: رژیم آتش بس در منطقه قره باغ به طور کامل رعایت می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه آتش بس در کل خطوط تماس در قره باغ رعایت می گردد، از شروع گشت زنی واحدهای پلیس نظامی در منطقه و ادامه اعزام نیروها و تجهیزات سنگین برای شرکت در عملیات حفاظت از صلح اطلاع داد.

روسیه: رژیم آتش بس در منطقه قره باغ به طور کامل رعایت می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ایگور کوناشینکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه، امروز (شنبه) اظهار داشت که رژیم آتش بس در کل خطوط تماس درگیری ها در جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی، رعایت می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ژنرال کوناشینکوف یادآور شد: تا تاریخ 14 نوامبر (24 آبان)، 12 پست نظارتی نیروهای حفاظ صلح روسی در منطقه عملیاتی در امتداد خط تماس طرفین درگیری مستقر شده است که به صورت شبانه روزی شرایط را کنترل می نمایند. علاوه بر این، واحدهای پلیس نظامی روسیه نیز از امروز (شنبه)، گشت زنی های مرتب خود را در مناطق مسئولیت شمال و جنوب شروع می نمایند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه با یاری صلح بانان روسی فرایند تبادل اجساد کشته شدگان در منطقه شهر شوشی شروع شده است، اضافه نمود: واحدهای اصلی نیروهای حافظ صلح همچنان در حال وارد شدن و استقرار در منطقه قره باغ کوهستانی هستند و در مناطقی که پست های نظارتی مستقر شده، نیروهای پیشرو در حال کار و آماده سازی مواضع هستند.

در اوایل صبح امروز نیز گزارش شد که ستون دیگری از نیروهای حافظ صلح روسی به شهر استپاناکرت (مرکز جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی) رسیده اند.

ضمن اینکه، طی یک روز گذشته واحدهای حمل و نقل هوایی-نظامی روسیه، 20 ففرایند هواپیمای ایل-76 را به همراه نیروهای حافظ صلح و تجهیزات مورد احتیاج آنها روسیه از منطقه اولیانوفسک روسیه به جمهوری ارمنستان فرستاده تا در عملیات حفاظت از صلح در منطقه درگیری های قره باغ مشارکت نمایند.

این هواپیماها، بیش از 20 وسیله نقلیه سنگین و ویژه کوهستانی و تجهیزات تدارکاتی و همچنین بیش از 170 نفر از پرسنل نظامی واحد حفاظت از صلح را به یک فرودگاه هوایی در خاک ارمنستان منتقل کردند، تا از آنجا به وسیله زمینی، به منطقه عملیاتی اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66432

به "روسیه: رژیم آتش بس در منطقه قره باغ به طور کامل رعایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: رژیم آتش بس در منطقه قره باغ به طور کامل رعایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید