رونالدو همبازی مسی نمی شود، فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا نمی رود

به گزارش مهسان بلاگ، کریستیانو رونالدو تصمیم ندارد تا فصل آینده به بارسلونا برود و همبازی لیونل مسی شود.

رونالدو همبازی مسی نمی شود، فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا نمی رود

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا بحث جدایی کریستیانو رونالدو از بیانکونری مطرح شود. البته این اتفاق پیش از وداع با لیگ قهرمانان هم عنوان شد و پاری سن ژرمن مشتری فوق ستاره پرتغالی بود. با حذف برابر لیون این موضوع جدی تر شد و در ادامه بارسلونا نیز به صف خریداران رونالدو اضافه شد.

رسانه های اسپانیایی نزدیک به بارسلونا اعلام کردند هیچ پیشنهادی از سوی این باشگاه برای مهاجم یوونتوس که سابقه بازی در رئال مادرید و منچستریونایتد هم در کارنامه او دیده می شود، مطرح نشده و این موضوع قویاً رد می شود. البته این موضوع از سوی نزدیکان به رونالدو هم تکذیب شده است.

با این وجود در فضای مجازی بحث همبازی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در بارسلونا مطرح می شود چون رویای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال دیدن تیمی است که در آن بهترین بازیکنان 10 سال اخیر فوتبال جهان حضور داشته باشند.

رونالدو دوست دارد تا برای ششمین مرتبه فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود تا به رکورد کلارنس سیدورف بیشتر از گذشته نزدیک شود. این بازیکن 33 ساله اگر حس کند با یوونتوس نمی تواند قهرمان شود، بدون تردید به بهترین پیشنهادش پاسخ مثبت می دهد. نتایج پاری سن ژرمن و بارسلونا در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا تأثیر زیادی در انتخاب او خواهد داشت.

4048/

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62095

به "رونالدو همبازی مسی نمی شود، فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو همبازی مسی نمی شود، فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید