رونق گردشگری در خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رونق گردشگری استان در دو سال اخیر روبه بهبود است گفت: در این راستا برای اینکه بتوانیم پیروز باشیم و تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشیم باید در بحث آموزش خیلی بیشتر از گذشته کوشش کنیم.

رونق گردشگری در خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، همایون نخعی نژاد صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: طبق آماری که در علت بروز تصادفات آنالیز می گردد خطاهای انسانی درصد زیادی دارد و این نشان می دهد در مباحث آموزشی باید آموزش های بیشتری داده گردد.

وی با اشاره به بحث گردشگری و افزایش تعداد گردشگران در استان اضافه کرد: رونق گردشگری استان در دو سال اخیر روبه بهبود است و همچنین آمار گردشگران به خصوص گردشگران خارجی در استان رو به افزایش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان نمود: در این راستا برای اینکه بتوانیم پیروز باشیم و تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشیم باید در بحث آموزش خیلی بیشتر از گذشته عمل کنیم زیرا اگر در بحث گردشگری آموزشهای لازم داده نگردد با مشکل روبرو شده و تمام زحمات گذشته هدر می رود.

نخعی نژاد با اشاره به اینکه همه عوامل اعم از هتلها، تاکسی های فرودگاه و همه دستگاه های مرتبط باید آموزش های لازم را ببینند توضیح داد: این امر در بحث جذب گردشگران خارجی اهمیت بیشتری دارد و اگر با نظر مثبت به کشورشان بازگردند باعث جذب سایر گردشگران نیز می شوند بنابراین در این راستا باید هماهنگی های لازم با تمام دستگاه های ذی ربط انجام گردد.

وی اعلام کرد: ما ابتدای راه هستیم و راه طولانی را در جهت شناسایی مناطق گردشگری پیش رو داریم باید همه با هم کوشش کنیم و با یکدیگر هماهنگ شویم تا بتوانیم در اطلاع رسانی وحدت داشته باشیم زیرا در همه زمینه ها احتیاج به هماهنگی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در بحث مناطق گردشگری در کویر نهبندان بازتاب لازم را نتوانستیم در سطح ملی داشته باشیم. از این رو همه باید در این راستا کوشش کنیم تا بتوانیم مردم را با ظرفیتهای مناطق گردشگری آشنا کنیم در این صورت در مباحث علمی نیز پیروز تر خواهیم بود.

نخعی نژاد با بیان اینکه درصد قابل ملاحظه ای از گردشگران استان اقامتگاه های موقت را انتخاب کردند گفت: ما هر چقدر بتوانیم اقامتگاه های موقت را برای گردشگران آماده کنیم پیروز تر خواهیم بود زیرا بخشی از جامعه امروز ما تمایل دارند از چادر استفاده نمایند باید در این راستا به آنالیز آماری برسیم تا برنامه مناسب تری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باید در کنار همه مسائل گردشگری بحث صنایع دستی نیز به طور جدی پیگیری گردد زیرا استان ما در بحث گردشگر شرایط خوبی داشته است و این نیز باید گسترش داده گردد و هر کجا که مردم و گردشگران حضور دارند در کنار آن صنایع دستی نیز وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید زمینه ها فراهم گردد تا نوروز سال جاری زمینه بهتری برای گردشگران وجود داشته باشد گفت: همچنین بحث مجتمع های خدماتی، سوخت، ایمنی و امنیت فضاهایی که مردم مستقر می شوند نیز مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31634

به "رونق گردشگری در خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق گردشگری در خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید