رکوردشکنی لا لا لند در گیشه های فروش

به گزارش مهسان بلاگ، هنرآنلاین: فیلم موزیکال لا لا لند در اولین هفته اکران در آمریکای شمالی تنها در پنج سینما 855 هزار دلار فروخت.

رکوردشکنی لا لا لند در گیشه های فروش

انیمیشن موانا (Moana) از شرکت دیزنی انیمیشن استودیوز، در یک آخر هفته به نسبت آرام، با 18.8 میلیون دلار فروش در 3875 سینما، برای سومین هفته پیاپی پرفروش ترین فیلم بازار ایالات متحده و کانادا شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمدی مهمانی کریسمس اداره (Office Christmas Party) از شرکت پارامونت، به عنوان تنها فیلمی که از پنجشنبه پیش به طور گسترده در آمریکای شمالی روی پرده رفت، با 17.5 میلیون دلار فروش در 3210 سینما، رده دوم جدول را به خود اختصاص داد.

موانا در سطح بین المللی 23.5 میلیون دلار دیگر فروخت و با حساب بازار آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی خود را به 238.8 میلیون دلار رساند. آخر این هفته فیلم سرکش: یک داستان از جنگ های ستاره ای (Rogue One: A Star War Story) فراوری دیزنی و لوکاس فیلم که با الهام از سری فیلم های جنگ های ستاره ای ساخته شده است، در جهان روی پرده می رود و انتظار می رود به فروشی فوق العاده دست پیدا کند.

مهمانی کریسمس اداره هم در بازار خارج از آمریکای شمالی 16.3 میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش جهانی خود را در سه روز اول اکران به 33.9 میلیون دلار برساند. این فیلم را ویل اسپک و جاش گوردون کارگردانی نموده اند. داستان درباره گروهی کارمند است که ناامیدانه می کوشند با برپایی یک مهمانی مانع آن شوند که رئیس جدی اداره (با بازی جنیفر آنیستن) شعبه اداره در شیکاگو را تعطیل کند.

جنیفر آنیستن در صحنه ای از فیلم مهمانی کریسمس اداره

جیسن بیتمن، تی.جی. میلر، کیت مکینون، الیویا مان و کورتنی بی. ونس دیگر بازیگران مهمانی کریسمس اداره هستند. این پروژه 45 میلیون دلاری با حمایت شرکت های دریم ورکس و ریلاینس ساخته شده است. فیلم در آمریکای شمالی برابر با انتظارها فروخت. تماشاگران در سینمااسکور به مهمانی کریسمس اداره درجه B داده اند.

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) با 10.8 میلیون دلار فروش، ضمن این که در رده سوم نهاده شد، مجموع فروش داخلی خود را تا انتها روز یکشنبه به 199.3 میلیون دلار رساند. فیلم در بازار خارجی 33.1 میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به رقم قابل ملاحظه 680 میلیون دلار رساند.

درام علمی تخیلی تریلر رسیدن (Arrival) به کارگردانی دنی ویلنو و دکتر استرنج (Doctor Strange)، فراوری دیزنی و مارول، فهرست پنج فیلم پرفروش هفته را کامل کردند.

در حوزه نمایش محدود، فیلم تحسین شده لا لا لند (La La Land) به کارگردانی دامین شازل، در اولین هفته نمایش در نیویورک و لس آنجلس رکورد شکست و تنها در پنج سینما 855 هزار دلار فروخت. متوسط فروش فیلم در سینما 171 هزار دلار بود.

این بهترین متوسط فروش افتتاحیه یک فیلم اکران شده در پنج سینما و بعد از هتل بزرگ بوداپست وس اندرسن (با متوسط فروش 202.7 هزار دلار در چهار سینما)، دومین فروش متوسط برتر یک فیلم اکران محدود در تاریخ سینمای آمریکای شمالی است. لا لا لند بهترین متوسط فروش یک فیلم اکران شده در سال 2016 را نیز به نام خود ثبت کرد. (مهتاب با 100.519 هزار دلار رکورددار قبلی بود.) این همچنین بیشترین فروش یک فیلم غیرانیمیشن اکران شده در هشت سینما یا کمتر است.

لا لا لند با بازی رایان گاسلینگ و اما استون یک ادای احترام به عصر طلایی موزیکال های آمریکایی است.

جدول فروش فیلم ها در ایالات متحده و کانادا (9 تا 11 دسامبر 2016)

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: برترین ها
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24727

به "رکوردشکنی لا لا لند در گیشه های فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی لا لا لند در گیشه های فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید