زمین چمن مصنوعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم احداث می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم شامل زیرسازی و مسطح کردن مکان در نظرگرفته شده، با همکاری تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) درحال انجام است.

زمین چمن مصنوعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم احداث می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم شامل زیرسازی و مسطح کردن مکان در نظرگرفته شده، با همکاری تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) درحال انجام است. جلسه انجام فاز دوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار گردید و تصمیمات لازم جهت احداث زمین چمن مصنوعی اتخاذ شد.

این جلسه با حضور حجت، معاون فرهنگی و دانشجویی، شهریار شفا، مدیر اداره تربیت بدنی و همچنین مسئول ترابری تیپ 33 المهدی (عج) برگزار گردید.

به نقل از حجت، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فاز اول پروژه احداث زمین چمن مصنوعی انجام شده است و اقدامات اولیه در راستای احداث آن انجام شده است.

حجت با عنوان این که فازدوم پروژه احداث زمین چمن مصنوعی شامل زیرسازی ومسطح کردن مکان درنظرگرفته شده است عنوان داشت: این عملیات با همکاری تیپ 33 هوابردالمهدی (عج) درحال انجام می باشد.

این مقام مسئول در مورد مقاومت زیاد چمن مصنوعی در مقابل عوامل جوی و تنش های ناشی از حرکات فیزیکی بازیکنان اظهار امیدواری کرد و گفت: هزینه های نگهداری چمن مصنوعی با احتساب دوره عمر مفید تقریبی 10 ساله در حدود 10٪ هزینه های چمن طبیعی محاسبه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: با احداث زمین چمن مصنوعی که عمر مفیدی نسبت به زمین چمن طبیعی دارد، دانشجویان می توانند در زمینی مقاوم با عمری طولانی تر به ورزش های گروهی و جمعی بپردازند و این مهم در حذف و کاهش بسیاری از هزینه های مربوط به آماده سازی، کاشت و نگهداری زمین از جمله هزینه های بذر، کود، آبیاری و سیستم آب رسانی، وجین و چمن زنی، سم و دفع آفات، ترمیم و اصلاح و تجدید کاشت؛ نقش بزرگی خواهد داشت.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38046

به "زمین چمن مصنوعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین چمن مصنوعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید