زیرساخت های تامین آب روستایی استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روح الله طاهریان پور شنبه شب در نشست هماهنگی تامین آب استان بوشهر گفت: در تابستان امسال شاهد مشکلاتی در حوزه آب استان بوشهر بودیم که کوشش می گردد شاهد بهبود وضعیت تامین آب در استان باشیم.

زیرساخت های تامین آب روستایی استان بوشهر توسعه می یابد

وی از کوشش برای توسعه زیرساخت های تامین آب برای مناطق روستایی استان بوشهر اطلاع داد و افزود: امیدواریم با تامین اعتبارات مورد احتیاج شاهد تکمیل زیرساخت های در دست اجرا و آبرسانی بهتر به مردم روستاهای استان باشیم.

مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر از حفر چاه برای تامین آب مورد احتیاج اطلاع داد و بیان نمود: این چاه ها تجهیز می شوند تا بتوانند بخشی از آب مورد احتیاج را تامین نمایند.

وی از پیگیری برای صدور مجوز راه اندازی آبشیرین کن در روستاهای ساحلی دیر، روستاهای پرک و شیرینو اطلاع داد و افزود: مقابله با انشعاب های غیرمجاز آب را به صورت جدی در دستور کار داریم.

طاهریان پور با اشاره به اینکه بسیاری از انشعاب های غیرمجاز مربوط به قبل هستند، توضیح داد: برخی مسائل برای برخورد با این انشعابات وجود دارد که امیدواریم شاهد برطرف این موانع و برخورد جدی در این زمینه باشیم.

وی توضیح داد: از همه ظرفیت ها برای اجرای تاسیسات آب در سطح استان استفاده می کنیم و همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا اجرای این برنامه ها در سریع ترین زمان انجام گردد.

مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر توضیح داد: آب شیرین کن روستاهای هلیله و بندرگاه، عسلویه و نوار ساحلی تنگستان مشخص سرمایه گذار شده است.

وی از اجرای طرح توزیع آب کارتی با یاری دهیاری ها در سطح روستاها اطلاع داد و افزود: این طرح تاکنون در 18 روستای شهرستان جم اجرایی شده است که آب با تانکر به مخازن روستا تزریق می گردد و مردم آب را از این مخازن دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4261

به "زیرساخت های تامین آب روستایی استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های تامین آب روستایی استان بوشهر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید