سرمربی جودوی نوجوانان: آینده روشنی پیش روی جودو قرار گرفته است

به گزارش مهسان بلاگ، ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان معتقد است با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده جودوی ایران خوشبین است.

سرمربی جودوی نوجوانان: آینده روشنی پیش روی جودو قرار گرفته است

ایوب رستمی سرمربی تیم جودوی نوجوانان می گوید:دومین مرحله اردویی تیم جودوی نوجوانان در خرم آباد قرار است برگزار گردد. همچنین مرحله نخست اردویی جودوکاران آتیه ساز کشور را در ساری برگزار کردیم. برهمین اساس و با توجه به اینکه هم اکنون 35 جودوکار را در اردوی تیم ملی داریم جودوکار باید شرایطی را برای اردونشینان ایجاد کنیم تا از بین اینها بهترین ها برای اعزام به مسابقات پیش رو گزینش شوند.

رستمی ادامه می دهد:این تیم خودش را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می نماید که تیر ماه 98 در کشور چین تایپه برگزار می گردد. هنوز ترکیب تیم و تعداد اوزان تعیین نشده، اما قطعا در اردوهای بعدی با نظر مربیان در این زمینه به اجماع می رسیم.

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان درپایان با اشاره به آینده روشن جودوی ایران اعتقاد دارد:خوشحالم از اینکه استعدادهای زیادی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان داریم که اگردرست حمایت شوند با پرورش یافتن اصولی زیر نظر مربیان کاربلد می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5803

به "سرمربی جودوی نوجوانان: آینده روشنی پیش روی جودو قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی جودوی نوجوانان: آینده روشنی پیش روی جودو قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید