سیدورف نظاره گر پیروزی میلان، ناپولی و سیه نا هم راهی یک چهارم نهایی شدند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: پرونده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایتالیا با صعود تیم های میلان، ناپولی و سیه نا بسته شد.

سیدورف نظاره گر پیروزی میلان، ناپولی و سیه نا هم راهی یک چهارم نهایی شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، دیشب (چهارشنبه) 3 دیدار برگزار گردید که در سرانجام آنها تیم های میلان، سیه نا و ناپولی به جمع 8 تیم صعودکننده به مرحله بعد راه پیدا کردند.

در استادیوم سن سیرو، میلان بحران زده در اولین بازی خود پس از اخراج سرمربی اش ماسیمیلیانو آلگری و در حالی که سرمربی جدید این تیم کلارنس سیدورف عملکرد شاگردان خود را از سکوها تماشا می کرد، پیروز شد میهمان دسته دومی خود، تیم اسپزیا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد، جایی که باید میزبان تیم اودینزه باشد.

در این بازی روبینیو در دقیقه 28 و جامپائولو پاتزینی در دقیقه 31 گلزنی کردند و کیسوکه هوندا، هافبک ژاپنی جدید روسونری نیز اولین گل خود را پس از پیوستن به میلان در بازار جابجایی ژانویه سال 2014 به ثمر رساند. تک گل اسپزیا را نیز نیکلا فراری در دقیقه 90 زد.

در دیگر بازی های مهم شب گذشته، ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته کالچو در خانه خود، استادیوم سن پائولو تیم آتالانتا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد تا حریف لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی گردد. ناپولی در مرحله بعد میزبان است.

خوسه کایخون 2 بار در دقایق 15 و 80 و لورنزو اینسینیه در دقیقه 72 گل های ناپولی را به ثمر رساندند و تک گل آتالانتا را نیز جوزپه دلوکا در دقیقه 14 زد. ضمن اینکه در این بازی ماریو یپس در دقیقه 74 از ترکیب آتالانتا اخراج شد.

تیم فوتبال سیه نا نیز شب گذشته در خانه کاتانیا به پیروزی قاطع 4 بر یک دست یافت تا در مرحله یک چهارم نهایی میهمان فیورنتینا باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16231

به "سیدورف نظاره گر پیروزی میلان، ناپولی و سیه نا هم راهی یک چهارم نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدورف نظاره گر پیروزی میلان، ناپولی و سیه نا هم راهی یک چهارم نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید