صدور حکم زندان برای 5 متهم دیگر در پرونده فاجعه کشتی تفریحی در ایتالیا

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: 4 نفر از خدمه کشتی تفریحی کوستا کونکوردیا و یک مقام مسئول در ایتالیا به اتهام دست داشتن در حادثه غرق شدن این کشتی در سال 2012 که موجب کشته شدن 32 نفر و محاکمه ناخدای آن شد، امروز (شنبه) به زندان محکوم شدند.

صدور حکم زندان برای 5 متهم دیگر در پرونده فاجعه کشتی تفریحی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، 4 نفر از خدمه کشتی تفریحی کوستا کونکوردیا و یک مقام مسئول در ایتالیا به اتهام دست داشتن در حادثه غرق شدن این کشتی در سال 2012 که موجب کشته شدن 32 نفر و محاکمه ناخدای آن شد، امروز (شنبه) به زندان محکوم شدند.

اتهاماتی از قبیل سهل انگاری، قتل غیر عمد، و غرق کردن این کشتی علیه این 5 نفر در دادگاه مطرح شد که با رای دادگاه این افراد مجرم شناخته شده و به 18 تا 34 ماه زندان محکوم شدند.

منابع مطلع قضایی اعلام کردند که احتمال به زندان رفتن هیچ کدام از این افراد وجود ندارد چرا که احکام زندان صادر شده زیر دو سال هستند و حبس تعلیقی محسوب می شوند.

کشتی تفریحی کوستا کونکوردیا با 4200 سرنشین در ژانویه سال 2012 با یک صخره برخورد کرد و واژگون شد. این حادثه جان 32 نفر را گرفت.

به غیر از مسافران این کشتی که از شاکیان این پرونده هستند، مقامات محلی جزیره جیلیو به دنبال دریافت خسارتی 80 میلیون یورویی هستند چرا که معتقدند این حادثه باعث از دست رفتن درآمدهای توریستی این منطقه شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14537

به "صدور حکم زندان برای 5 متهم دیگر در پرونده فاجعه کشتی تفریحی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم زندان برای 5 متهم دیگر در پرونده فاجعه کشتی تفریحی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید