صدور 13 موافقت اصولی در حوزه گردشگری چناران

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: از ابتدای امسال 13 موافقت اصولی برای پروژهای گردشگری این شهرستان صادر شده است.

صدور 13 موافقت اصولی در حوزه گردشگری چناران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا اردیبهشت 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم امروز دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 با اعلام این خبر اضافه کرد: این پروژه ها شامل اقامتگاه های بوم گردی، مجتمع گردشگری و رفاهی و خانه مسافر است که پس از صدور موافقت اصولی در مرحله دریافت استعلام ها و مجوزها قرار می گیرند.

او ادامه داد: پس از اجرا و بهره برداری این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 70 نفر در شهرستان چناران فراهم خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی چناران یادآور شد: شهرستان چناران در فاصله حدود 50 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده و قرارگیری این شهرستان در میان دو رشته کوه بینالود و هزار مسجد باعث شده که گردشگران زیادی از طبیعت بکر آن دیدن نمایند، همچنین مهم ترین ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان شامل برج تاریخی رادکان، پل چشمه گیلاس، رباط سید آباد، آبشار اخلمد، روستای پلکانی بقمچ، چشمه سبز گلمکان است.

طاهریان مقدم تأکید کرد: این شهرستان سالانه پذیرای بیش از 4میلیون گردشگر و مسافر است و ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان توسط بخش خصوصی به ایجاد اشتغال و ایستایی مسافر یاری بسزایی می نماید.

در شهرستان چناران 120 اثر تاریخی شناسایی شده که 22 اثر تاریخی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30742

به "صدور 13 موافقت اصولی در حوزه گردشگری چناران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 13 موافقت اصولی در حوزه گردشگری چناران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید