صفایی: برنامه سازمان لیگ برای سفرها خسته کننده است

به گزارش مهسان بلاگ، پشت خط زن تیم والیبال کاله مازندران با انتقاد از 13 تیمی شدن لیگ برتر گفت: هر هفته بازی کردن با تیم هایی که استراحت داشته اند، توانمان را کم نموده است.

صفایی: برنامه سازمان لیگ برای سفرها خسته کننده است

رضا صفایی، پشت خط زن تیم والیبال کاله مازندران در گفت وگو با خبرنگاران درباره شکست برابر پیکان در هفته نهم لیگ برتر و قبول دو باخت متوالی در دو هفته اخیر اظهار کرد: واقعا خسته بودیم زیرا در هر هفته دو بازی را مداوما انجام می دهیم. یک گلایه از مسئولان سازمان لیگ دارم. متاسفانه 13 تیمی شدن لیگ و شانس بد کاله از سوی دیگر باعث شده که هر تیمی پس از پشت سر گذراندن قرعه استراحتش با ما بازی کند. نمی خواهم بهانه بیاوریم ولی باور کنید کاله هم یک تیم شهرستانی است. متاسفانه شهر آمل فرودگاه ندارد و باید صبح زود تا نزدیک ترین فرودگاه برویم و همه هم می دانیم که چقدر پروازها تاخیر دارد. این روند هر هفته دو بار برای کاله تکرار می گردد و واقعا رفت و برگشت ها اذیت نماینده است.

او ادامه داد: کاله سال جاری تیم بسیار جوانی است و برخی از بازیکنان برای نخستین بار بازی در لیگ برتر را تجربه می نمایند. من خودم که کاملا خسته شده ام و در بازی برابر پیکان بدنم خالی کرد. امیدوارم سازمان لیگ با تجدیدنظر در برنامه نیم فصل دوم برنامه بهتری را برای راحتی تیم ها جهت سفر به شهرهای مختلف بچیند. برای نمونه در هفته های ابتدایی ما چهارشنبه با تبریز بازی داشتیم و مسئولان می توانستند برنامه را به گونه ای تنظیم نمایند که یک شنبه با ارومیه بازی کنیم اما از تبریز راهی اراک شدیم که پرواز هم ندارد. مگر ما چقدر می توانیم آمادگی مان را حفظ کنیم. تیم کاله سال جاری وابستگی اش به شش یا هفت بازیکن است.

صفایی توضیح داد: برای شکست برابر پیکان بهانه تراشی نمی کنم چرا که این تیم ریشه دار و قابل احترام است اما امروز ما خودمان بازی را دادیم که بر اثر خستگی با وجود بررسی خوب نتوانستیم نکاتی که کادر فنی گوشزد نموده بود را در زمین اجرا کنیم.

ستاره تیم والیبال کاله درباره صحبت هایی مبنی بر انجام هماهنگی هایی از سوی باشگاه پیکان برای نبود دستگاه ویدئو چک گفت: شاید هماهنگ شده بوده باشد زیرا تیم های تهرانی نفوذهای خاص خود را دارند ولی اصل قضیه را خدا می داند و من اطلاعی ندارم. داوری خوب بود اما در چند صحنه اشتباهاتی رخ داد و در دو صحنه خطای تور عجیبی از ما گرفته شد و نافعی داور اول بازی خاطرنشان کرد که پای زننده آبشار به نوار پایینی خورده است. واقعا نمی دانم چگونه داور اول از بالا آن صحنه را دیده است؟

رضا صفایی در انتها گفت: از این که کاله در نیم فصل دوم تقویت می گردد خبر ندارم اما مطمئنم که کادر فنی و باشگاه تدابیر لازم را برای تقویت تیم در نظر خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3065

به "صفایی: برنامه سازمان لیگ برای سفرها خسته کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفایی: برنامه سازمان لیگ برای سفرها خسته کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید