عزیزی خادم: فوتبال به همگرایی و همراهی مسئولان احتیاج دارد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال، یاری 25 میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم های ملی در جزیره کیش اتفاقی خوش آیند برای فوتبال ایران دانست و از توجه ویژه مسئولین به این رشته و ایجاد زیرساخت های لازم برای آینده فوتبال تشکر و قدردانی کرد.

عزیزی خادم: فوتبال به همگرایی و همراهی مسئولان احتیاج دارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ایران، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد دکتر سلطانی فر به مبلغ 20 میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ 25میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده گردد. روز گذشته عزیزی خادم جلسه ای را با دکتر سلطانی فر در این خصوص برگزار نموده و خاطرنشان کرد که حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با تایید مطلب فوق گفت: روز گذشته نشستی را با دکتر سلطانی فر در مورد توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کردند. در واقع حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان با درخواست ما با مبلغ 20 میلیارد تومان موافقت کردند اما در نشستی که روز گذشته برگزار گشت این مبلغ، به 25 میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال 1400 پرداخت گردد. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تامین امکانات در کمپ تیم ملی در کیش اختصاص داده گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که اتفاق افتاده و در این باره به سایت رسمی فدراسیون گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می نمایند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم های ملی همراهی می نمایند. فوتبال احتیاج مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایتهای بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مسائل، در جهت رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به صندلی اصلی خود برسانیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87354

به "عزیزی خادم: فوتبال به همگرایی و همراهی مسئولان احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: فوتبال به همگرایی و همراهی مسئولان احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید