علیرضا بیرانوند دروازه بان سپاهان می شود؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی شاید به لیگ ایران برگردد؛ این موضوعی است که تایید نشده، ولی تا به الان رد هم نشده است. در واقع بیرانوند در آخرین گفت و گویی که بعد از بازی های تیم ملی داشته است تایید کرده از لیگ ایران پیشنهاد دارد و هنوز نمی تواند به طور قطع بگوید آن را رد خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سپاهان می شود؟

به گزارش خبرنگاران، حالا که بیرانوند می گوید از لیگ ایران پیشنهاد دارد این سوال مطرح می شود که کدام تیم ایرانی به بیرانوند پیشنهاد داده است؟ آیا او قرار است دوباره به پرسپولیس برشود؟ این موضوع تا حدودی منتفی است، چون همین یکی دو روز قبل بود که خبر رسید یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده علاقه ای به همکاری مجدد با بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده اند، ندارد. پس گزینه حضور بیرانوند در پرسپولیس آنهم در روز هایی که حامد لک بد کار نکرده منتفی است.

از طرفی باید دستمزد بالای علیرضا بیرانوند را هم حساب کرد؛ کمتر تیمی در لیگ ایران توانایی پرداخت دستمزد علیرضا بیرانوند را دارد. فارغ از صحبت های عجیبی و غریبی که می گویند قرارداد را دلی بسته اند، ولی بعد تعیین می شود میلیاردی است، در ایران شاید فقط دو تیم توانایی پرداخت دستمزد بیرانوند را داشته باشد که یکی از آن ها تیم سپاهان است.

با این حال، مهمترین فاکتوری که باعث می شود سپاهان سراغ بیرانوند برود، پیشنهادات خارجی است که به دست پیام نیازمند رسیده است. دروازه بان جوان و اصلی سپاهان پیشنهادات جدی از لیگ پرتغال دارد و شایعه شده که با باشگاه پورتیموننزه این کشور به توافق رسیده است. طبیعی است که اگر سپاهان به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشد، به سراغ یکی از بهترین دروازه بان های ایران برود.

به گزارش خبرنگاران، مورد آخر که شاید روی تصمیم بیرانوند برای حضور در ایران و باشگاه سپاهان تاثیرگذار باشد سال منتهی به جام جهانی است. او می گوید مستقیما به مسئولان باشگاه آنتورپ هشدار داده که یا باید شماره یک تیم و فیکس باشد یا اینکه از آنتورپ می رود. جدایی از آنتورپ و رفتن به تیمی جدید در اروپا، شاید ضمانت لازم برای بازی کردن به عنوان دروازه بان فیکس را برای بیرانوند نداشته باشد. در حالی که با حضورش در لیگ برتر ایران، این تضمین به او خواهد داده شد و می تواند تا شروع جام جهانی، در رقابت های باشگاهی فیکس بازی کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89073

به "علیرضا بیرانوند دروازه بان سپاهان می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند دروازه بان سپاهان می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید