غیبت 6 بازیکن میلان برای مصاف با فیورنتینا

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال میلان بدون 6 تن از بازیکنان خود به فلورانس سفر نموده تا برابر بنفش پوشان این شهر به میدان برود.

غیبت 6 بازیکن میلان برای مصاف با فیورنتینا

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان امروز (یکشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا، میهمان فیورنتینا خواهد بود و این در حالیست که بحران مصدومیت ها در روسونری تشدید شده است.

بعد از بازی پنجشنبه شب میلانی ها در خانه برابر منچستریونایتد که با شکست و حذف نماینده ایتالیا از لیگ اروپا همراه شد، استفانو پیولی سرمربی تیم قرمزومشکی پوش شهر میلان در یک بازی حساس دیگر هم شش تن از مهره های کلیدی اش را در اختیار نخواهد داشت. آنته ریسچ، رافائل لیائو، آلسیو رومانیولی، داویده کالابریا، ماریو مانژوکیچ و دانیل مالدینی 6 بازیکنی هستند که مصاف میلان با منچستریونایتد را از دست داده بودند و فردا نیز در میدان حضور نخواهند داشت.

این در حالیست که طبق آخرین اعلام پیولی، ستاره سوئدی تیم زلاتان ابراهیموویچ هم هنوز به آن میزان از آمادگی جسمانی نرسیده است که بتواند 90 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. با این وجود به نظر می رسد که او به دلیل نداشتن گزینه ای دیگر، مجبور به استفاده از زلاتان در ترکیب اصلی باشد.

پیولی در بازی پنجشنبه شب برابر منچستریونایتد از سامو کاستی یخو به عنوان شماره 9 کاذب استفاده کرد اما این بازیکن کارایی چندانی در آن پست نداشت.

تیم فوتبال میلان امشب (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان فیورنتینا خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80028

به "غیبت 6 بازیکن میلان برای مصاف با فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 6 بازیکن میلان برای مصاف با فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید