قدوس - آنری: دوئل در بحران

به گزارش مهسان بلاگ، در هفته پانزدهم لیگ فرانسه یک شکست سنگین دیگر به نام امی ین ثبت شد و این تیم در خانه نیم با سه گل بازنده شد تا در امتیاز 13 باقی بماند. در این بازی سامان قدوس در ترکیب اصلی بود، ولی فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی هایش پیدا نکرد و تنها اتفاق مهم برای مهاجم تیم ملی کارت زردی بود که در دقیقه 83 گرفت. کریستف پلیسیه، سرمربی امی ین که تیمش با این شکست به رده هجدهم و منطقه سقوط افتاد، اعتراف کرد که آنها نمایش ضعیفی داشته اند: نتیجه جای هیچ بحثی ندارد. نیم کاملا برتر بود. ما موقعیتی خلق نکردیم و چند بار از جمله روی گل سوم به آنها کادو دادیم. ما بازی را با پنج مدافع آغاز کردیم و دوئل های زیادی را در میانه زمین باختیم. تنها نکته مثبت این است که ما سه شنبه با موناکو بازی داریم و می توانیم جبران کنیم. جملات پلیسیه شباهت زیادی به حرف های تیری آنری در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست دو بر یک مقابل مون پلیه داشت. موناکو هم مثل امی ین بحران زده است و با ده امتیاز در رده نوزدهم جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است. فردا شب امی ین در استادیوم خانگی مقابل موناکو قرار می گیرد و قدوس امیدوار است در برابر تیم آنری به فرم اول فصل برگردد و به آمار گل های زده یا پاس گل هایش اضافه کند.

قدوس - آنری: دوئل در بحران

آنری: با یک ساعت بازی خوب نمی گردد مسابقه را برد -

موناکو شنبه در حالی بازی اش را به مون پلیه باخت که سه دقیقه به پایان نیمه اول از حریف خود پیش افتاد و تا 10 دقیقه به پایان بازی هم برنده مسابقه بود اما در آن 10 دقیقه دو گل خورد و هر 3 امتیاز بازی را از دست داد. آنری که روی نیمکت موناکو تنها یک پیروزی کسب نموده در پایان بازی گفت: بازی 90 دقیقه است. عملکرد ما برای یک ساعت خوب بود اما باختیم چون یک ساعت خوب بازی کردن برای بردن یک مسابقه کافی نیست. ما باید راه حلی برای جلوگیری از افت عملکردمان پس از یک ساعت بازی پیدا کنیم. در بازی قبلی مقابل کان توانستیم این کار را انجام دهیم اما امشب موفق نشدیم.

آنری اضافه کرد: ما برای مدتی طولانی از بازی خوب کار می کردیم و توانستیم بین خطوط هم عملکرد خوبی ارائه کنیم اما نتوانستیم بازیسازی خوب مان را به پایان برسانیم مخصوصاً موقعیتی که توپ به تیر افقی دروازه حریف خورد. بعد از آن کار برای ما سخت تر شد. آنری در پایان گفت: باید به خوبی بازیابی کنیم تا مقابل امی ین بتوانیم سطح بازی مان را برای نود دقیقه حفظ کنیم. این یک بازی شش امتیازی است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3298

به "قدوس - آنری: دوئل در بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس - آنری: دوئل در بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید