لاوروف: تحریم های غرب علیه مقامات روسیه بدون پاسخ نخواهد ماند

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر امور خارجه روسیه در ملاقات با همتای ارمنستانی خود، با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا به خود اجازه انجام هر کاری را می دهد، گفت: غربی ها بدانند مسکو به تحریم ها علیه مقامات، سیاستمداران و شرکت های روسی حتماً پاسخ خواهد داد.

لاوروف: تحریم های غرب علیه مقامات روسیه بدون پاسخ نخواهد ماند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در خاتمه ملاقات با آرا آیوازیان وزیر امور خارجه ارمنستان در ایروان بیان کرد که روسیه تحریم های یکجانبه اتحادیه اروپا علیه مقامات بلندپایه، سیاستمداران و نمایندگان مجلس این کشور و همچنین علیه شرکت های روسی را بدون پاسخ رها نخواهد کرد.

لاوروف تأکید کرد: مقامات اتحادیه اروپا زمانی که از غیرقانونی بودن اقدمات ضدتحریمی روسیه صحبت می نمایند، فکر می نمایند که این سازمان اجازه دارد هر کاری دلش می خواهد انجام دهد. آنها روسیه را به تحریم های جدید تهدید نموده و خود را مصون از آسیب پذیری تلقی می نمایند. در حالی که چنین نیست.

در نتیجه کوشش نیروهای حافظ صلح روسی، اوضاع قره باغ کاملاً باثبات است

لاوروف همچنین با تأکید بر اینکه نباید برقراری ثبات در منطقه قره باغ کوهستانی سیاسی گردد، یادآور شد که اوضاع در این منطقه عادی شده است، هیچ حادثه درگیری و نقض جدی موارد آتش بس ثبت نشده و عملیات حفاظت از صلح روسیه در این منطقه بصورت موثری در حال انجام بوده و نظامیان روسی مستقر تضمینی برای تأمین امنیت ساکنین قره باغ هستند.

وزرای امور خارجه روسیه و ارمنستان در ملاقات امروز خود همچنین یادداشت تفاهمی برای همکاری های دوجانبه در زمینه امنیت محیط زیستی امضاء کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85853

به "لاوروف: تحریم های غرب علیه مقامات روسیه بدون پاسخ نخواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: تحریم های غرب علیه مقامات روسیه بدون پاسخ نخواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید