لیونل مسی نباید قربانی می شد، سوارز شد!

به گزارش مهسان بلاگ، دیگو فورلان، ستاره سابق فوتبال اروگوئه معتقد است لوییس سوارز در بارسلونا قربانی شده است.

لیونل مسی نباید قربانی می شد، سوارز شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد فوق العاده لوییس سوارز در ترکیب اتلتیکومادرید و گلزنی های پیاپی این ستاره 34 ساله باعث شد نقدها از بارسلونا برای فروش این ستاره آماده افزایش یابد. دیگو فورلان، همبازی سابق لوییس سوارز در تیم ملی اروگوئه مدعی شد فصل قبل بارسلونا به دنبال یک مقصر می گشت و این سوارز بود که مورد انتقاد نهاده شد.

دیگو فورلان گفت: من فکر می کنم در اواخر فصل قبل رسانه ها به اشتباه از لوییس سوارز انتقاد می کردند و حتی به نظر من او در آن مقطع نیز عملکرد ضعیفی در ترکیب بارسلونا نداشت. اخباری در خصوص ضعیف فیزیکی سوارز و تغییر در شرایط جسمانی این بازیکن وجود داشت، اما به نظرم شرایط هرگز تغییر نکرده بود. در روزهای آخر حضور سوارز در بارسلونا، این باشگاه به کسی احتیاج داشت که از او انتقاد کند. لوییس سوارز در آن مقطع هدف خوبی برای این نقدها بود، زیرا در زمین با بازیکنان حریف مبارزه می کرد.

بسیاری از جمله برخی طرفداران لوییس سوارز را دوست ندارند. برخی از روزنامه نگاران نیز علاقه ای به این بازیکن ندارند، اما نباید فراموش کرد او فصل گذشته نیز گلهای زیادی به ثمر رساند. زمانی که سوارز در اوج بود پیروز به زدن 30 گل در هر فصل می شد و مردم انتظار داشتند او چنین روندی را هر سال تکرار کند. وقتی بارسلونا پیروز به فتح حتی یک جام هم نشد، باید کسی به عنوان مقصر انتخاب می شد و امکان نداشت آن شخص لیونل مسی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77305

به "لیونل مسی نباید قربانی می شد، سوارز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی نباید قربانی می شد، سوارز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید