مرادی: به وسیله کمیته ملی المپیک اقدام خواهیم کرد، به رستمی گفتم با وزنه های کم آغاز کند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: رایزنی های لازم را برای حضور رستمی و علی حسینی در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام می دهیم.

مرادی: به وسیله کمیته ملی المپیک اقدام خواهیم کرد، به رستمی گفتم با وزنه های کم آغاز کند

به گزارش ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان درباره دو ملی پوش وزنه بردار کشورمان که از رقابت های کسب سهمیه المپیک باز ماندند گفت: موضوع علی حسینی و کیانوش رستمی دو مسئله جداگانه است. این دو نتوانستند در رقابت های جهانی کسب سهمیه المپیک نمایند و همچنین پیروز نشدند امتیازات لازم را برای ایران به دست آورند و همان طور که می دانید فدراسیون جهانی وزنه برداری یک قانون 6 ماهه اول و یک قانون 6 ماهه دوم دارد.

او اضافه نمود: کیانوش رستمی و سعید علی حسینی به خاطر آن که نتوانستند در مسابقات 6 ماهه اول امتیاز لازم را کسب نمایند و چون پنجره کسب سهمیه المپیک هم اردیبهشت ماه بسته می گردد، به همین دلیل ما با فدراسیون جهانی صحبت هایی را انجام دادیم تا این دو ملی پوش وزنه بردار کشورمان را به مسابقات سن مارینو و سوئیس اعزام کنیم اما با مخالفت فدراسیون جهانی روبرو شدیم. حال قرار است که فردا به وسیله کمیته ملی المپیمک درخواست کنیم تا با فدراسیون جهانی وزنه برداری رایزنی هایی را داشته باشند تا ما بتوانم این دو ملی پوش ارزشمند کشورمان را به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره عدم آگاهی کیانوش رستمی از امتیاز کسب سهمیه المپیک در رقابت های جهانی تایلند هم گفت: به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. من خودم چندین مرتبه قبل از مسابقات و حتی در حین مسابقات با کیانوش رستمی صحبت کردم و حتی به او گفتم از وزنه های کم آغاز کند. زیرا اولویت اول ما در رقابت های جهانی تایلند، کسب سهمیه المپیک و بعد از آن دریافت مدال و رکورد شکنی بود.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان همچنین درباره سعید علی حسینی هم که باعث شد نتواست در مسابقات جهانی شرکت کند گفت: با توجه به آسیب دیدگی شدیدی که برای علی حسینی به وجود آمده بود ما باید کسی را جایگزین او می کردیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم وزنه بردار جوان خودمان را که برای اولین بار در رقابت های جهانی آن هم در رده بزرگسالان شرکت می کرد به مسابقات جهانی تایلند اعزام کردیم. درست است نتوانست در آن جا نتایج خوبی را کسب کند اما او جوان است و ما باید به او فرصت بدهیم تا در آینده بتواند خود را نشان دهد.

او اضافه نمود: این که علی حسینی می گوید وزنه هایی که برای او در نظر گرفته شده نامناسب بوده است و باعث شد مصدومیت وی تشدید گردد کاملاً اشتباه است. اگر این طور است پس چرا قشقایی و دهدار توانستند. ما نباید عملکرد سرمربی تیم ملی را نادیده بگیریم. علی حسینی به ما گفت که می خواهد به شیوه خودش در رکوردگیری شرکت کند، اما این مورد قبول فدراسیون و کارد فنی قرار نگرفت. حال همان طور که گفتم قرار است فردا با کمیته ملی المپیک صحبت هایی را انجام دهیم تا بتوانیم از آن طریق این دو ملی پوش ارزشمند کشورمان را به رقابت های آینده اعزام کنیم تا بتوانند در آن جا امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19728

به "مرادی: به وسیله کمیته ملی المپیک اقدام خواهیم کرد، به رستمی گفتم با وزنه های کم آغاز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: به وسیله کمیته ملی المپیک اقدام خواهیم کرد، به رستمی گفتم با وزنه های کم آغاز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید