مغانلو: پیکان یک پنجم تیم های دیگر هم هزینه نکرده است، آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست و کوشش می کنم این عنوان را به دست بیاورم.

مغانلو: پیکان یک پنجم تیم های دیگر هم هزینه نکرده است، آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست

شهریار مغانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به عملکرد پیکان در ده هفته گذشته عنوان نمود: در آغاز لیگ چند امتیاز حساس از دست دادیم ولی در ادامه شرایط بهتر شد. می توانستیم بیشتر از 12 امتیاز بگیریم ولی خوشبختانه در چند بازی گذشته، جدا از اینکه خوب بازی کردیم، امتیازهای خوبی گرفتیم. تمام کوشش ما این است که فرایند فعلی را ادامه داده و به رده های بالاتر برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟ گفت: شرایط تیم ما با خیلی از تیم ها متفاوت است و یک پنجم آنها هم هزینه نکرده ایم. در فوتبال غیرممکن وجود ندارد و بحث کسب سهمیه خیلی به بازیکنان ما انگیزه داده تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. کوشش می کنیم و امیدوارم در انتها فصل صندلی خوبی را به دست بیاوریم.

مهاجم پیکان که در حال حاضر با 6 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر واقع شده است، در ارتباط با شانس کسب عنوان آقای گلی در این فصل اظهار داشت: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست و کوشش می کنم این عنوان را به دست بیاورم، البته اولویت موفقیت پیکان است و دوست دارم به تیمم یاری کنم تا نتایج خوبی بگیریم.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26411

به "مغانلو: پیکان یک پنجم تیم های دیگر هم هزینه نکرده است، آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: پیکان یک پنجم تیم های دیگر هم هزینه نکرده است، آقای گلی لیگ برتر افتخار کوچکی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید