مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

به گزارش مهسان بلاگ، پس از نصب لمینت یا کف پوش دور تا دور خانه یکسری فضاهای بازی در نظر گرفته می گردد تا در صورت منبسط یا منقبض شدن کف پوش ها جایی برای بازی کردن داشته باشند بنا براین این فضای باز خود باعث بروز مشکلاتی همانند زشت شدن خانه و هم محل جمع شدن گرد و خاک می باشد.

مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

به طوری کلی قرنیز به نواری گفته می شود که در محل اتصال دیوار به کف نصب می شود. قرنیز دارای انواع گوناگونی است که می توان از طرح سنگی، سرامیکی، چوبی، ام دی اف و پی وی سی یاد کرد.

می توان گفت قیمت قرنیز پی وی سی (pvc) به نسبت کاربرد و کیفیت بالایی که دارد؛ از سایر قرنیز ها مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل بیشتر افراد برای خرید قرنیز به دنبال قرنیز پی وی سی هستند.

با توجه به نوسان قیمت در بازار، قیمت دقیقی از قرنیز نمی توان ارائه داد. قیمت ها را با توجه به ارتقاع قرنیز، قطر آن، کشور سازنده و مصالح به کار رفته در ساخت قرنیز محاسبه می کنند.

قیمت قرنیز ام دی اف (mdf) با توجه به کیفیت آن معمولا پایین تر از قزنیز پی وی سی (pvc) است و قرنیز چوبی قیمت بالاتری به نسبت سایر قرنیز ها را به خود اختصاص داده است.

قرنیز های ام دی اف و پی وی سی با بیشترین تنوع طرح و رنگ و همچنین صرفه اقتصادی امروزه جایگزین قرنیز های سنگی و سرامیکی شده اند. استفاده از محصولات نوظهور نیازمند دقت بیشتری است، زیرا تنوع بیشتری در قیمت، کیفیت ساخت و مصالح ساخت دارند.

منبع مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98254

به "مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید