ممنوعیت تردد خودرو ها بعد از ساعت 20 در شهر های نارنجی

به گزارش مهسان بلاگ، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، با اشاره به تصمیم ستادملی مقابله با کرونا برای اعمال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهر ها گفت: این طرح از ابتدای آذرماه شروع شده و ساعت اجرای آن 21 تا چهار صبح است. اما به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در دورهمی های شب یلدا ساعت اجرای منع تردد در روز های شنبه و یکشنبه یک ساعت افزایش یافته و به ساعت 20 رسید.

ممنوعیت تردد خودرو ها بعد از ساعت 20 در شهر های نارنجی

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این طرح نه فقط در تهران بلکه در تمام شهر های با شرایط نارنجی کرونا اجرا خواهد شد، گفت: روز گذشته شهروندان همراهی خوبی در اجرای این طرح داشتند. البته تغییراتی هم در الگوی ترافیک داشتیم، از جمله اینکه سفر های برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی در بیشتر معابر زودتر شکل گرفته و به جای شروع از حوالی ساعت 16 به ساعت 14 تغییر یافت.

شیرانی با بیان اینکه امروز هم تردد خودرو های شخصی از ساعت 20 تا چهار بامداد ممنوع است، گفت: امشب نیز ماموران پلیس بر اجرای این طرح نظارت نموده و اجازه تردد به خودرو های غیرمجاز را نخواهند داد. تردد در ساعت غیرمجاز در این شب توسط دوربین ها ثبت خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می گردد که ترافیک عصرگاهی امروز نیز زودتر از قبل شروع شده و کمی هم پرحجم تر باشد، گفت: ضروری است شهروندان اولا از هرگونه تردد غیر ضروری پرهیز نمایند و ثانیا زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت نمایند تا قبل از ساعت 20 به خانه برگردند.

وی درباره ممنوعیت تردد بین شهری نیز گفت: این محدودیت همچنان برای خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی ادامه دارد و ماموران پلیس از سفر این خودرو ها جلوگیری خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72609

به "ممنوعیت تردد خودرو ها بعد از ساعت 20 در شهر های نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد خودرو ها بعد از ساعت 20 در شهر های نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید