مهلت خوداظهاری کنکوری های 1400 شروع شد

به گزارش مهسان بلاگ، مهلت خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری 1400 در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز 30 خرداد ماه شروع شد. داوطلبان می توانند تا اول تیر ماه نسبت به تکمیل خوداظهاری خود اقدام نمایند.

مهلت خوداظهاری کنکوری های 1400 شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 دارند، می توانند از امروز یکشنبه 30 خردادماه با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام نمایند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون آن ها را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر های محل برگزاری آزمون مشخص می نماید و نتیجه را به وسیله شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات تا سه شنبه اول تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کنکور سراسری 1400 در روز های 9 تا 12 تیر ماه با یک میلیون و 367 هزار و 852 داوطلب برگزار می گردد. توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از 6 تیر ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور شروع می گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90883

به "مهلت خوداظهاری کنکوری های 1400 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت خوداظهاری کنکوری های 1400 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید