مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تایر خود ترمیم کننده تا کمک مالی فیس بوک برای مبارزه با کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تایر خود ترمیم کننده تا کمک مالی فیس بوک برای مبارزه با کرونا

تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل اعلام نمود که به علت شیوع کرونا، به طور موقت تمام فروشگاه های خرده فروشی اپل در سراسر جهان تا 27 مارس برابر با 8 فروردین بسته است.اما این قانون شامل چین نمی شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمریکایی گودیر که سالهاست در حوزه تولید تایر فعالیت می کند اختراع جدیدی را ثبت کرده است که با نام لاستیک خودترمیم کننده شناخته می شود. این لاستیک نیازی به تعویض ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک روز جمعه اعلام نمود که فیسبوک تصمیم دارد کمک های مالی ویژه ای برای مبارزه با کرونا در سراسر جهان اختصاص دهد. این کمک های مالی با مبلغ قابل توجه 20 میلیون دلار اهدا شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکل دل، مدیر عامل میلیاردر و سرشناس شرکت دل، در بیانیه ای عمومی اعلام نمود که شرکت دل آمادگی دارد ضمن حمایت زا سلامت کارمندان خود، میلیون ها دلار وجه نقد و کالا در اختیار نهادهایی بگذارد که با کرونا مبارزه می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا طی هفته های اخیر، بارها و بارها شدت شیوع کرونا را کمرنگ جلوه داده است. اکنون او در اظهار نظری عجیب اعلام کرده است که مرگ افراد در تصادف با خودرو محتمل تر از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39834

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تایر خود ترمیم کننده تا کمک مالی فیس بوک برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تایر خود ترمیم کننده تا کمک مالی فیس بوک برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید