هاشم زاده: شناخت خوبی از تایلند داریم، زلزله مسئله ای برای بازیکنان ایجاد نکرد

به گزارش مهسان بلاگ، مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازی تایلند را در دیده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.

هاشم زاده: شناخت خوبی از تایلند داریم، زلزله مسئله ای برای بازیکنان ایجاد نکرد

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

محمد هاشم زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، درباره رجحان 5 بر 3 تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل عراق و صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: به دلیل اینکه از قبل صعودمان را قطعی نموده بودیم، سعی کردیم فشار زیادی به بازیکنان نیاوریم و کارتی هم دریافت نکنیم. فوتسال است و بعضی از مواقع توپ ها تبدیل به گل نمی گردد، در این بازی هم این اتفاق برای ما افتاد.

وی در مورد شرایط غذایی کشور چین تایپه و اینکه محمد ناظم الشریعه از این شرایط ناراضی بود، توضیح داد: متأسفانه غذای هتل اصلاً شرایط خوبی ندارد و با زائقه ما ایرانی ها سازگار نیست. ابوالفضلکریمیان سرپرست تیم ملی با خود از تهران غذا آورده بود و آن را مصرف کردیم، اما به طور کلی شرایط هتل اصلاً خوب نیست.

مربی تیم فوتسال کشورمان در مورد اینکه چه تیم هایی را رقیب ایران برای کسب عنوان قهرمانی می داند، توضیح داد: همه تیم ها خوب هستند و نمی گردد گفت کدام تیم رقیب اصلی ما است، اما ژاپن، ازبکستان و تایلند همیشه جزو رقبای اصلی ما بودند.

هاشم زاده در مورد ملاقات فردا (پنجشنبه) تیم ملی کشورمان مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات گفت: تایلند یکی از تیم های پُر مهره و مدعی آسیا است، اما ما هم ایران هستیم و می خواهیم یک بازی با کیفیت مقابل این تیم انجام دهیم. بازی تایلند را در این مسابقات دیده ایم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می شناسیم و سعی می کنیم بازی خوبی در این مسابقه انجام دهیم.

شب گذشته زلزله نسبتا شدیدی در چین تایپه اتفاق افتاده، آیا این اتفاق مسئله ای برای تیم ملی فوتسال کشورمان به وجود آورد؟ وی در پاسخ به این پرسش بیان کرد: مسئله ای خاصی نبود و بازیکنان همه در هتل حضور داشتند. خدا را شکر مسئله ای برای هیچ یک از اعضای تیم ایجاد نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30577

به "هاشم زاده: شناخت خوبی از تایلند داریم، زلزله مسئله ای برای بازیکنان ایجاد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم زاده: شناخت خوبی از تایلند داریم، زلزله مسئله ای برای بازیکنان ایجاد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید