هیولای ترامپ بر فراز مجلس انگلیس به پرواز درآمد

به گزارش مهسان بلاگ، ایرنا نوشت: در آستانه برگزاری تظاهرات گسترده اعتراضی مخالفان سفر رئیس جمهوری آمریکا به انگلیس، بادکنک غول پیکر و تمسخرآمیز دونالد ترامپ که به شکل کودک خشمگینی طراحی شده، به پرواز درآمد.

هیولای ترامپ بر فراز مجلس انگلیس به پرواز درآمد

این بادکنک 6 متری قرار است در تظاهراتی که کمتر از یک ساعت دیگر در میدان مشهور ترافالگار برگزار شود به حرکت درآید. برگزارکنندگان این حرکت اعتراضی از صبح امروز و در هوای بارانی لندن مقابل مجلس تجمع کرده و در کنار معترضان و دوربین رسانه ها این بادکنک را طی تشریفاتی باد کردند.

هم زمان دونالد ترامپ در یک صبحانه کاری با حضور مدیران شرکت های بزرگ انگلیسی و آمریکایی در کاخ سنت جیمز با ترزا می مشغول دیدار است. این دو سپس گفت وگوهای خود را در دفتر نخست وزیری ادامه خواهند داد و در پی آن در نشستی خبری حضور می یابند.

این برای دومین بار است که بادکنک تمسخرآمیز ترامپ در سفرش به انگلیس به حرکت درمی آید. موزه لندن خواستار نمایش این بادکنک به عنوان نماد اعتراض به رئیس جمهوری آمریکا شده است. شارون آمنت رئیس موزه لندن معتقد است این بادکنک می تواند برای بازدیدکنندگان جذابیت زیادی داشته باشد. گزارش ها حاکی است صاحبان این بادکنک هم با پیشنهاد موزه لندن موافق هستند.

از سویی، معترضان ترامپ به تدریج در میدان ترافالگار لندن گردهم آمده تا بزرگ ترین حرکت اعتراضی خود علیه رئیس جمهوری آمریکا را به ثبت برسانند. در این تظاهرات برای اولین بار مجسمه ای از ترامپ به نمایش گذاشته شده که روی دستشویی طلایی نشسته، توییت می نویسد و برخی از جملات کلیشه ای خود را همچون شکار جادوگر، اخبار جعلی، بدون دسیسه را بیان می کند.

این مجسمه را یک فعال مدنی از شهر فیلادلفیا آمریکا به نام دون لیس طراحی کرده تا به این ترتیب اعتراض خود به رئیس جمهوری کشورش اعلام و به جهانیان نشان دهد که ترامپ مایه شرمندگی مردم امریکا است.

در تظاهرات اعتراضی امروز که پیش بینی می شود هزاران معترض شرکت کنند، جرمی کوربین رهبر حزب اصلی مخالف دولت و سفر ترامپ به انگلیس، سخنرانی خواهد کرد.

310311

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10350

به "هیولای ترامپ بر فراز مجلس انگلیس به پرواز درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولای ترامپ بر فراز مجلس انگلیس به پرواز درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید