وحید نوری قهرمان مسابقات جهانی پاراجودو باکو شد

به گزارش مهسان بلاگ، باکو - .خبرنگاران - وحید نوری جودوکار وزن منهای 90 کیلوگرم کشورمان روز سه شنبه در مسابقات جهانی پاراجودو گرند پری باکو همه حریفان خود را با ضربه فنی شکست داد و قهرمان این مسابقات شد .

وحید نوری قهرمان مسابقات جهانی پاراجودو باکو شد

به گزارش خبرنگاران ، نوری که امروز (سه شنبه) و در دومین روز این مسابقات دنیای دو روزه روی تاتامی رفت به حریفان خود از برزیل ، گرجستان و فرانسه با ضربه فنی غلبه کرد وارد مرحله نیمه نهایی شد .

وی در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیمیر فدین از روسیه را با ضربه فنی شکست داد و برای حضور در فینال در برابر روشن سفر اف جودوکار کشور میزبان جمهوری آذربایجان حاضر شد .

نوری در فینال حریف آذربایجانی را از اولین دقیقه با ضربه فنی شکست داد و عنوان قهرمان دنیا این مسابقات را به خود اختصاص داد .

مسابقات دنیای دو روزه پاراجودو گرند پری باکو روز گذشته (دوشنبه) با حضور 235 جودوکار از 35 کشور از جمله تیم دو نفره جودوی نابینای ایران به سرمربیگری محمد رضا حاج یوسف زاده در ورزشکاه حیدر علی اف باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شروع شد .

این مسابقات دنیای با مساعدت فدراسیون بین المللی ورزش های نابینایان ، فدراسیون بین المللی جودو ، کمیته ملی المپیک ، فدراسیون جودو و وزارت امور جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان برگزار می گردد و به عنوان گزینشی سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو یاد می گردد .

خاورم **337*شبس*1859

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9470

به "وحید نوری قهرمان مسابقات جهانی پاراجودو باکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید نوری قهرمان مسابقات جهانی پاراجودو باکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید