وزیر کشور انگلیس: برگزیت همراه با توافق اولویت من است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس که از رقبای جانشینی ترزا می، نخست وزیر مستعفی این کشور است گفت خروج از اتحادیه اروپا با توافق از مواردی است که من با جدیت آن را دنبال خواهم کرد. وی همچنین گفت در صدد است به هر قیمتی مرز انگلیس با ایرلند را باز نگه دارد.

وزیر کشور انگلیس: برگزیت همراه با توافق اولویت من است

وی در تبادل نظر با رادیو ال. بی. سی. گفت: مطمئناً خروج با توافق از اتحادیه اروپا یکی از اولویت های من و دولت است هرچند خروج بدون توافق نیز گزینه ای نیست که کاملاً منتفی شده باشد ولی آنچه مسلم است این است که تمرکز باید بر خروج با توافق باشد.

وی اضافه کرد: من همچنین تمام هزینه سیستم مرزی جدید من جمله هزینه راه اندازی و اداره سالانه آن را بر عهده خواهم گرفت. وی این اقدام را نه تنها در راستای منافع مردم انگلیس بلکه در جهت منافع مردم ایرلندخواند.

پس از آنکه توافق ترزا می با اتحادیه اروپا در مورد برگزیت سه بار از جانب مجلس این کشور رد شد وی در روز آدینه استعفای خود را خاطرنشان کرد و اکنون از میان اعضای حزب محافظه کار عضوی باید به عنوان رهبر حزب که متعاقباً نخست وزیر انگلیس خواهد بود انتخاب گردد. رقابت ها برای جانشینی ترزا می بین اعضای این حزب شروع شده است. بعضی از اعضای این حزب مانند بوریس جانسون سرسختانه و حتی در صورت عدم توافق با اتحادیه اروپا خواهان خروج از این اتحادیه هستند ولی بعضی دیگر مانند جرمی هانت و ساجد جاوید خروج بدون توافق را تنها گزینه ای می دانند که در صورت بروز حالت فوق العاده باید اجرا گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10552

به "وزیر کشور انگلیس: برگزیت همراه با توافق اولویت من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور انگلیس: برگزیت همراه با توافق اولویت من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید