وکیل ترامپ: باید سر دموکرات ها را برید!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، از بابت ناکامی ارباب خود در انتخابات 2020 و ناتوانی در اثبات ادعاهای او مبنی بر تقلب در شمارش آرا، عقل از کف داده تا آنجا که رفتارها و اظهارات عجیبش از شب گذشته تا کنون صدر اخبار انتخاباتی آمریکا است.

وکیل ترامپ: باید سر دموکرات ها را برید!

همین دیروز بود که کاربران رسانه های اجتماعی مخلوط شدن رنگ سیاه سر جولیانی با عرق پیشانی اش را سوژه نموده و به کنایه گفته بودند رنگ سر او هم مثل ادعایش مبنی بر بروز تخلف انتخاباتی، تقلبی است.

اما این بار، او رفتاری به مراتب جنجالی تر نشان داد و در مصاحبه با شان هنیتی مجری فاکس نیوز، با متقلب نامیدن دموکرات ها، گفت: یکی باید سر اینها را از بدن جدا کند. بعد هم با بردن دست خود به سمت گلویش، ژست بریدن سر را به خود گرفت!

علاوه بر این، جولیانی مدعی شد که کلینتون ها، حزب دموکرات را فاسد نموده اند و اینکه آنها 2 میلیون رای ترامپ را دزیده اند.

او در تکمیل ادعای خود گفت: این آدم ها می خواهند ما را نابود نمایند. آنها دموکرات های عادی نیستند. دموکرات های فوق العاده ای هم در این کشور هستند؛ هرچند ممکن است با من و شما اختلاف نظر داشته باشند.

اظهارات اخیر جولیانی در حالی مطرح شد که وی در قالب وکیل ترامپ، تا به امروز هیچ مدرک موثقی مبنی بر بروز تخلف انتخاباتی ارائه ننموده است.

از سوی دیگر، بازشماری آرا در ایالت کلیدی جورجیا که یکی از پایگاه های سنتی جمهوریخوهان است، به ضرر ترامپ تمام شد و یکی دیگر از امیدهای او برای تغییر نتیجه انتخابات، نقش بر آب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69097

به "وکیل ترامپ: باید سر دموکرات ها را برید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل ترامپ: باید سر دموکرات ها را برید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید