انتها هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال، 22 بازیکن انتخاب می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن شروع می گردد، آماده می نماید. هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال از روز شنبه هفته جاری با 31 بازیکن شروع شد و به مدت پنج روز بدون استراحت پیگیری شد.

انتها هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال، 22 بازیکن انتخاب می شوند

بازدید نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و مصدومیت سید محمد موسوی و عادل غلامی از مهمترین مسایل حاشیه ای هفته سوم تمرین تیم ملی بود.

ادامه تمرینات بدنسازی، تاکید بر دریافت و سرویس، اصلاح حالت فیزیکی بازیکنان در هر تکنیک والیبال و افزایش تحرک پذیری ملی پوشان از محورهای مهم تمرینات این هفته بود که رائول لوزانو سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آنها را در تمرینات پیگیری کردند.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، تیم های شرکت نماینده در مسابقات انتخابی المپیک تا 27 فروردین مهلت ارسال فهرست اولیه 22 بازیکن خود را دارند و مهمترین کار لوزانو در مدت دو روز تعطیلی تمرین تیم ملی انتخاب 22 بازیکن از جمع 31 ملی پوش حاضر در اردو برای معرفی به فدراسیون جهانی است.

با توجه به اینکه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی با کوشش و انگیزه بسیار زیادی در دو گروه یک و دو تمرینات خود را پیگیری می نمایند، سرمربی تیم ملی والیبال برای انتخاب فهرست اولیه خود کار مسئله ای خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، مسابقه خواهد داد.

هفته چهارم تمرینات تیم ملی والیبال در سال 95 از صبح روز شنبه 28 فروردین ماه شروع می گردد که برنامه آن به زودی از سوی سرمربی این تیم اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21814

به "انتها هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال، 22 بازیکن انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال، 22 بازیکن انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید