پراندلی: فیفا برای بازی های جام جهانی وقت استراحت نوشیدن آب اختصاص دهد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا به فدارسیون جهانی فوتبال پیشنهاد کرد برای افزایش بازده عملکرد بازیکنان در جام جهانی 2014 در طول بازی زمانی را برای صرف نوشیدنی اختصاص دهد.

پراندلی: فیفا برای بازی های جام جهانی وقت استراحت نوشیدن آب اختصاص دهد

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است گرما و رطوبت شدید هوا در شهر های استوایی میزبان بازی های جام جهانی در برزیل تاثیری منفی روی عملکرد بازیکنان خواهد گذاشت و به همین دلیل فیفا باید در طول بازی ها یک فرصت استراحت کوتاه در نظر بگیرد که بازیکنان در آن بتوانند عطش خود را با نوشیدن آب یا سایر نوشیدنی ها برطرف کنند.

شهرهای استوایی همچون فورتالزا، ناتال، سالوادور و رسیفه - شهرهایی که دمای آنها در ماه های ژوئن و جولای ممکن است به بیش از 30 درجه سانتی گراد هم برسد - سال آینده میزبان بازی های جام جهانی هستند و از همین رو پراندلی نگران است مردانش در این رقابت ها همان شرایط سختی که در جریان بازی های جام کنفدراسیون ها داشتند را دوباره تجربه کنند.

پراندلی در یک کنفرانس خبری در رم در جمع برخی از خبرنگاران خارجی گفت: با قوانین موجود شما در طول بازی حتی نمی توانید به بازیکنان تان آب بدهید، چون فیفا می خواهد که بطری ها آب در نزدیکی تیرهای دروازه قرار بگیرد. این یعنی که بازیکنان فقط هنگام ضربات کرنر فرصت نوشیدن آب را به دست می آورند و به همین خاطر احتمال بروز اشتباه در هنگام آن ضربه کرنر بالا می رود، چون بازیکنان می خواهند سریع تر خودشان را به آب برسانند.

سرمربی آتزوری اضافه نمود: این وضعیت چیزی شبیه یک طنز است اما حقیقت است آن هم یک حقیقت بسیار جدی. ما در چند روز آینده این پیشنهاد را به فیفا ارائه می کنیم.

فیفا پیش از این پیشنهاد تغییر ساعت برگزاری بازی های شهر استوایی و موکول کردن آن به زمانی غیر از ظهر مخالفت کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18602

به "پراندلی: فیفا برای بازی های جام جهانی وقت استراحت نوشیدن آب اختصاص دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: فیفا برای بازی های جام جهانی وقت استراحت نوشیدن آب اختصاص دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید