پربازدیدترین عکس اینستاگرام تعیین شد ، وقتی تخم مرغ از ستاره هالیوودی سبقت می گیرد

به گزارش مهسان بلاگ، پربازدیدترین یا به عباراتی دقیق تر، محبوب ترین عکس اینستاگرامی سال جاری معین شد، عکسی که پیروز شده از عکسی در صفحه شخصی کایلی جنر، ستاره هالیوودی سبقت بگیرد و در مقام نخست قرار گیرد. اما شاید حیرت زده شوید اگر بدانید این عکس، تصویری از یک تخم مرغ است.

پربازدیدترین عکس اینستاگرام تعیین شد ، وقتی تخم مرغ از ستاره هالیوودی سبقت می گیرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، موضوع پربازدید بودن در شبکه های اجتماعی مختلف همواره از مهم ترین موضوعات دنیای مجازی محسوب می گردد. اینستاگرام نیز به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور، همواره مورد توجه بوده و بسیاری از افراد مایلند بدانند در اینستاگرام کدام عکس بیشتر بازدید خورده است.

این بار نیز نوبت به یک عکس از یک تخم مرغ رسیده که در مقام نخست بایستد، اما موضوع وقتی عجیب و خنده دار می گردد که بدانیم این عکس رقیبی سرسخت و پرحاشیه یعنی خواهر کوچک کیم کارداشیان را کنار زده است. درواقع عکسی ساده از یک تخم مرغ در یک پس زمینه ساده و سفید، که در تاریخ 5 ژانویه 2019، توسط حساب world-record-egg ارسال شده است، از مرز 18.1 میلیون بازدید گذشته و با رسیدن به رکورد 25 میلیونی خود، رکورد بازدید اولین عکس از دختر تازه متولد شده کایلی جنر را که در تاریخ 6 فوریه 2018 منتشر شد، شکسته است.

این نخستین بار است که عکسی از یک شیء می تواند به چنین مقامی برسد. معمولا 20 عکس برتر اینستاگرام در تسخیر چهره هایی مثل اعضای خانواده کارداشیان، مشاهیر ورزشی مثل کریستیانو رونالدو، چهره های موسیقی مثل بیانسه و سلنا گومز است.

با همه این ها، در حال حاضر یک تخم مرغ ساده شماره یک پربازدیدترین عکس اینستاگرام است.اما سوالات بزرگتر همچنان ادامه دارد. چرا تخم مرغ؟ آیا این عجیب و غریب نیست که مردم به جای دیدن عکس یک انسان زنده، تخم مرغ را انتخاب نموده اند؟

منبع: انتخاب
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4538

به "پربازدیدترین عکس اینستاگرام تعیین شد ، وقتی تخم مرغ از ستاره هالیوودی سبقت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدترین عکس اینستاگرام تعیین شد ، وقتی تخم مرغ از ستاره هالیوودی سبقت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید