پورمختار: مدرک دانشگاهی دلیل کافی برای نمایندگی مجلس نیست

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم در مجلس گفت: تجربه برای قانون گذاری خیلی مهم است صرف داشتن مدرک حتی در سطوح و مقاطع بالا کفایت نمی کند.

پورمختار: مدرک دانشگاهی دلیل کافی برای نمایندگی مجلس نیست

به گزارش خبرنگاران، علی پورمختار عصر امروز شنبه (16 آذر) با حضور در وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات مجلس درباره اولویت های مجلس آینده، گفت: رونق فراوری، حمایت واقعی از فراوری نماینده، امنیت سرمایه گذاری، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و مقابله جدی با تحریم و استفاده از ظرفیت های داخلی و از پیش رو برداشتن موانع فراوری از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است.

وی اضافه نمود: افرادی وارد مجلس می شوند باید درک نمایند که در جنگ مالی هستیم. متاسفانه برخی ها چنین اعتقادی را ندارند و این باعث شده که نتوانند به وظیفه خود به درستی عمل نمایند.

پورمختار درباره عملکرد مجلس دهم گفت: مجلس دهم گرچه یک سری قوانین را تصویب کرد اما به هر صورت با توجه به شرایط سختی که پیش رو بود در حوزه اشتغال و معیشت ضعیف وارد شد.

وی درباره ترکیب مجلس یازدهم گفت: تجربه برای قانون گذاری خیلی مهم است صرف داشتن مدرک - که همه دارند - حتی در سطوح و مقاطع بالا به نظر من کفایت نمی کند. ما نیازمند این هستیم که خود نمایندگان امور مختلف را تجربه نموده باشند و درک درستی از مسایل گوناگون داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس دهم گفت: مجلس محل تضارب افکار و آرا و مسایل سیاسی در بالاترین حد است بنابراین پیش برد کار سخت است. امیدوارم مجلس آینده مجلسی کاری باشد و نگاه درستی به مسائل اجرایی و حل مسائل کشور داشته باشد.

پورمختار گفت: من از حوزه انتخابیه بهار وکبودرآهنگ پا به انتخابات اسفند ماه خواهم گذاشت و هزینه های انتخابات را شفاف اعلام می کنم. من در دوره قبل 300 میلیون تومان هزینه کردم اما این دوره بیش از 100 میلیون بنا ندارم هزینه کنم چرا که شناخت کافی هست و ضرورتی به تبلیغات زیاد نیست و با اعلام شماره حسابی در این زمینه روشنگری های لازم را انجام می دهم.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28836

به "پورمختار: مدرک دانشگاهی دلیل کافی برای نمایندگی مجلس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورمختار: مدرک دانشگاهی دلیل کافی برای نمایندگی مجلس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید