پیروزی دراماتیک فدرر ، نخستین تنیسور تاریخ با 100 پیروزی در دو گرند اسلم

به گزارش مهسان بلاگ، مرد شماره سه تنیس دنیا و پرافتخارترین تنیسور تاریخ در رقابتی بسیار تماشایی بر رقیب 30 ساله خود از سرزمین کانگوروها پیروز و راهی دور چهارم تنیس اوپن استرالیا شد.

پیروزی دراماتیک فدرر ، نخستین تنیسور تاریخ با 100 پیروزی در دو گرند اسلم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای اس پی ان، راجر فدرر 38 ساله در شرایطی با نتیجه سه به دو بر جان میلمن 30 ساله غلبه کرد که در دست پنجم تنها دو امتیاز تا ناکامی و حذف فاصله داشت. تنیسور میزبان در تای برک دست پنجم هشت بر چهار از فدرر پیش افتاده بود و اگر امتیازهایش به 10 می رسید، راهی دور بعد می شد اما مرد سوئیسی به شکلی معجزه آسا با تکیه بر تجربه گرانبهای خود شش امتیاز پیاپی گرفت و بازی را برد.

ملاقات تنیسورهای شماره 3 و 47 جهان در مجموع 241 طول کشید؛ چهار ساعت و یک دقیقه و دست پنجم با 69 دقیقه طولانی تر از همه بود. میلمن دست اول را شش به چهار برد و فدرر در دست دوم هفت بر شش پیروز شد. شش بر چهار نتیجه دو دست بعدی بود، به ترتیب به نفع فدرر و میلمن. دو تنیسور دست پنجم را شش بر شش مساوی کردند و در تای برک این راجر بود که بر رقیب جوان ترش رجحان یافت.

فدرر در Ace یا سرویس بدون بازگشت 16 بر 11 از میلمن پیش افتاد اما در خطای دوگانه آمار شش بر چهار به سود حریف استرالیایی بود. راجر روز یکشنبه در دور چهارم تنیس اوپن استرالیا با مارتن فوتوویتس، تنیسور 27 ساله مجارستانی می رود که شماره 70 جهانست و تا امروز یکی از پدیده های سال جاری بوده است.

فدرر نخستین تنیسور تاریخ است که در دو گرند اسلم متفاوت به رکورد 100 پیروزی دست می یابد. او سال گذشته در ویمبلدون به رکورد 101 پیروزی و 13 شکست رسیده بود و سال جاری هم در اوپن استرالیا به 100 برد رسید. از 20 قهرمانی راجر در گرند اسلم ها، شش قهرمانی مربوط به اوپن استرالیاست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33542

به "پیروزی دراماتیک فدرر ، نخستین تنیسور تاریخ با 100 پیروزی در دو گرند اسلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دراماتیک فدرر ، نخستین تنیسور تاریخ با 100 پیروزی در دو گرند اسلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید