پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در جلسات پنجره واحد استانداری اردبیل

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مشکلات و موانع سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی و گردشگری در سطح استان اردبیل از طریق جلسات پنجره واحد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استانداری اردبیل پیگیری می شود.

پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در جلسات پنجره واحد استانداری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپست این اداره کل، امروز دوشنبه 22 مرداد در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری با اعلام این خبر توضیح داد: طرح هایی که مشکل بانکی دارند در این جلسات به صورت ویژه پیگیری می شود.

او افزود: پروژه های مهمی در سطح استان در حال اجرا است که با تزریق تسهیلات می توان قدم خوبی در جهت ایجاد اشتغال در این زمینه برداشت.

سرپست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: 3 طرح عمده گردشگری شهرستان خلخال در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و یک طرح مجتمع گردشگری در بیله سوار نیز برای دریافت تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی گردید.

فلاحی ادامه داد: وام 6 درصد یک فرصت بزرگ برای ایجاد شتاب در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: نگاه امیدوارانه به حل مسایل در حوزه سرمایه گذاری می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی استان را حل نماید.

منبع: chtn.ir
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 229

به "پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در جلسات پنجره واحد استانداری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در جلسات پنجره واحد استانداری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید