کتاب دیپلمات کانادایی نامزد جایزه جی دبلیو شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه هرالد، این دیپلمات کانادایی که در بخش غیرادبی جایزه کتاب دافو شرک نموده بود پیروز شد با رای هیات داوران این جایزه به فهرست نامزدهای جایزه دافو وارد گردد و در لیست 5 نفره نامزدها جای بگیرد.

کتاب دیپلمات کانادایی نامزد جایزه جی دبلیو شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

دیوید مولرونی با نگارش کتاب امپراطوری میانه و ارائه آن به بخش آثار غیرادبی جایزه کتاب دافو پیروز شد نظر هیات داوران را جلب کند و به عنوان یکی از شانس های بزرگ برای دریافت جایزه 10 هزار دلاری کتاب دافو معرفی گردد.

کتاب امپراطوری میانه به قلم این دیپلمات کانادایی با همکاری نشر راندوم هاوس در کانادا منتشر شده است و ناگفته هایی جذاب درباره امپراطوری چین در خود دارد. مولرونی در این کتاب علاوه بر آنالیز این ناگفته های جذاب و روایت اتفاقاتی که در دوره زندگی اش در چین به عنوان سفیر کانادا تجربه نموده ماجراجویی های جالبی را در بخش هایی از این کتاب نقل نموده که هر مخاطبی را مجذوب خود می نماید.

دیوید مولرونی در فاصله سال های 2009 تا 2012 به عنوان سفیر کانادا در چین زندگی نموده و مجموعه ای از تجربیات، مشاهدات و مطالعاتش را درباره چین و امپراطوری گسترده آن در این کتاب گردآوری نموده است.

علاوه بر دیوید مولرونی، آنتونی اندرسون به خاطر کتاب بحران کانال سوئز و لستر پیرسون، نورمن هیلمر به خاطر کتاب یک تصویر از جاه طلبی کانادا، گوردون لاسر به خاطر پس از طوفان، امنیت و انرژی در محیط زیست کانادایی و جورج پولازر به خاطر کتاب پیمان ملت در فهرست نامزدهای نهایی این جایزه جای گرفته اند.

برنده نهایی این جایزه قرار است روز 25 ماه می امسال از سوی هیات داوران انتخاب و معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16939

به "کتاب دیپلمات کانادایی نامزد جایزه جی دبلیو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب دیپلمات کانادایی نامزد جایزه جی دبلیو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید