کشوری با جزایری شگفت انگیز و دیدنی در آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، تایلند، کشوری است در بخش جنوب شرقی قاره کهن که دارای تعداد بیشماری از جزایر توریستی کوچک و بزرگ در دل خود هست. در کشور تایلند شما به عنوان یک گردشگر می توانید با جاذبه های گردشگری متعددی همچون معابد تاریخی، ایستگاه های تفریحاتی در سواحل این کشور و همچنین کلی از دیدنی های طبیعی همچون مناظر کوهستانی و چنگلی روبرو شوید که البته گل سر سبد همه این جذابیت ها معطوف به جزایر فوق العاده تماشایی و پر امکاناتی بوده که امروزه از دید گردشگران و مسافران این کشور در امان باقی نمانده و می توان گفت تقریبا همه ساله بهترین جزایر تایلند با استقبال باشکوهی از سوی عموم گردشگران این کشور رو به رو می شوند. پس، مثل همیشه در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا قدری بیشتر در خصوص جزایر توریستی تایلند اطلاعات بدست آورید تا در صورت تمایل انجام سفر به یکی از توریستی ترین کشورها دنیا یعنی کشور تایلند از این جزایر دوست داشتنی نیز بازدید بعمل آورید و سفر خود را بدون حضور در آنان به پایان نرسانید.

کشوری با جزایری شگفت انگیز و دیدنی در آسیا

جزیره کو ساموی | Koh Samui Island

اگر در بین تمام جزایر تایلند به دنبال یک مقصد ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید، حتما سری به جزیره کو ساموی بزنید که از جاذبه های گردشگری فوق العاده جذاب و متنوعی برخوردار است. طبق آمار رسمی، جزیره کو ساموی هر ساله با پذیرش جمعیت توریستی بالغ بر 1.5 میلیون نفر تبدیل شده است به مهمترین مقصد ساحلی موجود در سرزمین تایلند! با توجه به این رقم اعلام شده باید پذیرفت که دیگر جزیره پوکت در این کشور سلطان بی رقیب نیست و مسئولان این جزیره باید برای ارتقا و بدست دریافت موقعیت پیشین خود در حوزه های جذب توریست و گردشگر حسابی تلاش نمایند. جزیره کو ساموی دارای مکان های اقامتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای مسافرت های خانوادگی است، از وجود چندین و چند سایت ساحلی کاملا مفرح برخوردار بوده و می توان در اقلیم طبیعی آن با پوشش های متنوع گیاهی و همچنین آبشارهای مختلف جنگلی روبرو شد و در یک کلام، تمام جذابیت های ممکن در یک مقصد توریستی را با هم در این نقطه لمس کرد. البته، ناگفته نماند با توجه به جمعیت بالایی از توریست های اقصی نقاط دنیا که سالانه جزیره کو ساموی را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب می نمایند، این جزیره معمولا دارای روزهای بسیار شلوغی بوده که می توان در صورت عدم تمایل به حضور در نقاط شلوغ و پر هیاهوی آن، سری به ایستگاه های دنج و آرامش بخش زد و حسابی از بودن در این مورد از جزایر توریستی تایلند لذت برد.

جزیره کو چانگ | Koh Chang Island

کو چانگ نیز همچون دیگر جزایر تایلند از جمله مقاصد مورد توجه گردشگران و مسافران علاقمند به حضور در این کشور آسیایی بشمار می رود. این مورد از بهترین جزایر تایلند بطور کلی به 2 بخش غربی و شرقی تقسیم می شود که قسمت شرقی آن از جوی آرامش بخش و فوق العاده دنج برخوردار شده و بخش غربی آن نیز مملو از حضور گردشگران داخلی و خارجی کشور تایلند در طول سال هست. لازم به ذکر است تفریحاتی همچون قدم زدن در خطوط ساحلی جزیره، قایق سواری و همچنین دریافت یک حمام آفتاب بر روی شن های سفید در کنار میل کردن یک خوراکی لذیذ یا استراحت در داخل یکی از کلبه های ساحلی این جزیره که اغلب در زیر درختان نارگیل قرار گرفته اند، از مابقی جذابیت های نهفته شده در این نقطه مطرح تر هستند.

جزیره کو تائو | Koh Tao Island

حقیقتش را بخواهید کو تائو از جمله جزایر توریستی تایلند بحساب آورده نمی شود و سهم عمده ای از شهرت و ترقی خود را لااقل در یک دهه گذشته مدیون وجود مجمع الجزایر Ko Nangyuan (کو نانگ یوان) در حدفاصل ناچیز 15 دقیقه ای از خود است. این جزیره از طریق یک جهت باریک ساحلی به مجمع الجزایر کو نانگ یوان مرتبط می شود و مناسب آن دسته از گردشگران و توریست هایی است که خیلی علاقه ای به حضور در یکی از شلوغ ترین جزایر تایلند ندارند و می خواهند از زمان مسافرتی خود در نقطه ای دنج و آرامش بخش استفاده نمایند.

پارک مو کو آنگ تونگ | Mu Ko Ang Thong Park

این مورد از بهترین جزایر تایلند که متشکل از چیزی بالغ بر 40 جزیره کوچک و بزرگ است، در واقع یک پارک ملی دریایی برای تایلندی ها بحساب آورده می شود که اتفاقا از جمله مهمترین سایت های غواصی در کل دنیا نیز هست. در این پارک ملی شما می توانید با تصاویر عجیب و غریبی از طبیعت بکر موجود در کشور تایلند روبرو شوید و در آن خود را با انواع مختلفی از تفریحات آبی خصوصا قایق سواری و غواصی، حسابی سرگرم نمایید. البته از قلم نیفتد که با توجه به اختصاص یافتن اغلب بخش های این مجموعه به سایت های تفریحی و گردشگری، کمتر می توان در مرکز آن با هتل های اقامتیِ چندین ستاره و همچنین رستوران های مختلف محلی و بین المللی روبرو شد و بیشتر آنان در نقاط حاشیه ای پارک ملی مو کو آنگ تونگ استقرار یافته اند. گردشگران و علاقمندان به تفریحات آبی در این پارک دریایی فراموش ننمایند که بهترین کار جهت استفاده از امکانات تفریحی و گردشگری موجود، اقامت در جزیره کو ساموی است که فاصله چندانی با این مکان تفریحی در کشور تایلند ندارد و می توان همه روز با انجام یک سفر کوتاه خود را به این پارک ملی دریایی رساند و لحظات فوق العاده ای را تجربه کرد.

جزیره کو پایام | Koh Phayam Island

کو پایام یکی از جزایر توریستی تایلند بوده که با توجه به وسعت کم همیشه از آرامشی دلچسب و طبیعتی بکر برخوردار هست. در این جزیره می توان با آبشارهای گوناگون و همچنین چشمه های آبگرم مختلفی رو به رو شد و از نزدیک به نظاره چشم اندازهای طبیعی نشست.

جزیره کو پنگان | Koh Phangan Island

یکی از بهترین جزایر تایلند همین جزیره کو پنگان تلقی می شود که می توان در آن با اماکن اقامتی سوپرلوکسی و قطعا گران قیمتی روبرو شد و با توجه به سطح کیفی کلی این جزیره، هزینه نسبتا زیادی را در مقایسه با دیگر جزایر کشور تایلند برای گشت و گذار و ماندن در آن صرف نمود! بد نیست در خصوص جزیره کو پنگان این را نیز بدانید که این مورد از جزایر توریستی تایلند بیشتر به دلیل برخورداری از سواحل شلوغ و پر تراکم خود در بین تمامی جزایر موجود به شهرت رسیده و کمتر می توان در بخش های مختلفی از آن با نقاطی روبرو شد که از آرامش و خلوتی مطلق برخوردار باشند. همچنین از قلم نیفتد که گردشگران و مسافران جزیره کو پنگان می توانند در ازای پرداخت شبی 50 دلار در یکی از شیک ترین هتل های این مکان ساحلی اقامت نمایند یا به دنبال اقامتگاه هایی باشند که دارای ساحل اختصاصی و دیگر امکانات مختلف رفاهی و تفریحی باشند.

جزیره کو پودا | Koh Poda Island

این جزیره بهترین مقصد توریستی برای تمام گردشگران و مسافرانی بحساب می آید که در شهر کرابی اقامت کرده اند و می خواهند کمی از جو شلوغ و پر هیاهوی آن فاصله بگیرند. برای رفتن از شهر کرابی به طرف جزیره کو پودا خیلی نیاز به زمان ویژه ای نیست و هر توریست و مسافری می تواند با انجام یک سفر کوتاه یک روزه به این جزیره برسد و حسابی از جذابیت های طبیعی و امتیازاتش لذت ببرد.

جزیره کو کات | Ko Kut Island

بی تردید از جمله بهترین جزایر تایلند که حتی در فصل های توریستی این سرزمین آسیایی نیز از خلوت و آرامشی مثال زدنی برخوردار بوده، جزیره کو کات است. برای رفتن به این جزیره تنها می توان از طریق استان Trat اقدام نمود و حسابی از بکر بودن ایم مقصد مسافرتی لذت برد. لازم است بدانید در میان آرامش محض موجود در جزیره کو کات شما می توانید سری هم به ساحل بانگ بائو (Bang Bao) بزنید و از شرایط ایده آل آن نهایت استفاده را ببرید. لازم به ذکر است با توجه به استقبال کم گردشگران در آن تنها می توان با تعداد محدودی مکان اقامتی و رستوران محلی روبرو شد که البته معمولا هیچوقت از مشتریان زیادی برخوردار نیستند!

جزیر ه فی فی لی | Phi Phi Lee Island

فی فی لی نام یک جزیره کوچک از مجمع الجزایر فی فی در کشور تایلند بوده که معمولا مقصد مناسبی برای زوج های تازه ازدواج کرده و سپری کردن ماه عسل آنان بحساب می آید. البته این جزایر تنها متعلق به زوج های جوان نیست و می توان با هر نوع سن و سالی به آن سفر کرد و از وجود جذابیت هایی بی انتها در آنان حسابی به وجد آمد. در میان تمام جزایر تایلند، مجمع الجزایر فی فی از شهرت بالایی برخوردار هستند و در بین تمامی این جزایر نیز این جزیره فی فی دان است که معمولا با استقبال بیشتری از سوی عموم گردشگران روبرو می شود، اما خوب در یک دهه اخیر این مورد از بهترین جزایر تایلند پیروز به ارتقای سطح کیفی خود شده و به یکی از اصلی ترین مقاصد ساحلی موجود در تایلند بدل گشته است.

جزیره کو کای | Koh Kai Island

چنانچه به دنبال رقم زدن سفری ماجراجویانه و کسب یک تجربه ایده آل به سبک زندگی کاملا متفاوت یعنی زندگی دریایی هستید، حتما در وهله نخست در شهر کرابی اقامتگاه مناسب را پیدا کنید و سپس خود را مهیای سفری یک روزه به جزیره کو کای نمایید. این مورد از جزایر توریستی تایلند که در حدفاصل ناچیزی از دیگر جزیره تایلندی ها یعنی جزیره کو پودا نیز واقع شده، پر از صخره های مستحکم و پوشش های جنگلی فراوان است که شاید اگر از دور بخواهید به نمای کلی این جزیره نگاهی بیندازید، اصلا متوجه لذت ها و جذابیت هایی که در دل آن انتظار شما را می کشند، نشوید. لازم به ذکر است جزیره کو کای یکی از تمیزترین جزایر کشور تایلند چه از نظر زلالی آب و پاکیزی سواحل و چه از لحاظ بهداشت فردی بومیان هست.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29948

به "کشوری با جزایری شگفت انگیز و دیدنی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشوری با جزایری شگفت انگیز و دیدنی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید