کنگره به کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ احضاریه داد

به گزارش مهسان بلاگ، مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه احضاریه ای را برای کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ صادر کرد.

کنگره به کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ احضاریه داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا احضاریه ای را برای کاخ سفید صادر کرد و طی آن خواهان مدارک مربوط به تحقیقات استیضاح ترامپ طی دو هفته آینده شد.

مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه طی نامه ای به میک مولوینی سرپرست کارکنار کاخ سفید احضاریه را خبر داد. این احضاریه توسط کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا صادر شده است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز 3 مهرماه رسماً شروع تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور این کشور را به دلیل مسائل مطرح شده در ارتباط با گفت وگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین اظهار داشت.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند ترامپ در این مکالمه تلفنی کوشش نموده رئیس جمهور اوکراین را برای تحقیقات فساد از کسب و کار جو بایدن و پسر او هانت تحت فشار قرار دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال اخیراً گزارش داد ترامپ در بخشی از آن مکالمه اعطای یاری نظامی به اوکراین را به انجام این تحقیقات منوط نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19946

به "کنگره به کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ احضاریه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره به کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ احضاریه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید