گارد راس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: پس از متوقف کردن پروژه جذب بازیکن ملی، با یک بازیکن آمریکایی در پست گارد راس به توافق رسیدیم و جذب وی قطعی شده است.

گارد راس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست

وی اضافه نمود: این بازیکن 28 ساله سابقه بازی در یورو لیگ را دارد و احتمالا از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال برای تیم شهرداری گرگان به میدان خواهد رفت.

وی اضافه نمود: مهدی کامرانی کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال ایران یکی از بازیکنان مورد نظر ما بود که به دلیل مبلغ درخواستی بالا، تصمیم به جذب گارد راس آمریکایی گرفتیم که 400 میلیون تومان برای ما هزینه داشت.

سنتر خارجی از هفته پنجم به جمع ما اضافه می گردد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه برنامه ابتدایی ما در نقل و انتقالات جذب سه بازیکن ملی بود، گفت: با این سه بازیکن به توافق هم رسیده بودیم اما پرواز آنها به گرگان به دلیل شرایط جوی منتفی شد تا شرایط طور دیگری رقم بخورد.

کلاسنگیانی اضافه نمود: یکی از بازیکنان مورد نظر ما انتظار داشت که بازیکن پیشنهادی وی را هم جذب کنیم که ما حاضر به چنین کاری نشدیم و پروژه جذب وی منتفی شد.

وی ادامه داد: میثم میرزایی دیگر بازیکنی بود که به ما قول داده بود اما پس از سفر تیم پتروشیمی به تایلند گفت رقم پیشنهادی آنها بسیار بالاتر است و جذب وی هم منتفی شد.

وی یادآور شد: پس از این قضایا با دستور شهردار گرگان تصمیم گرفتیم جذب بازیکن ملی را منتفی کنیم و به دنبال دو بازیکن خارجی برویم که بازیکن دوم هم در پست سنتر خواهد بود که به احتمال زیاد از هفته پنجم به تیم اضافه می گردد.

امیرحسین عشقی برای تیم شهرداری گرگان بازی خواهد نمود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازیکنان جذب شده، اعلام کرد: حامد سهراب نژاد، عدنان دورقی، امیر صدیقی، مسعود سلیمانی و سامان طاهرپور بازیکنان غیر بومی و با کیفیتی هستند که در تیم ما حضور دارند و امید زیادی به درخشش آنها داریم.

کلاسنگیانی اضافه نمود: سعی ما بر این بوده که از تمام ظرفیت بومی استفاده کنیم و به همین منظور 10 بازیکن بومی در لیست ما قرار دارند که امیرحسین عشقی بازیکن گرگانی تیم ملی نوجوانان هم یکی از آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر نوسانات ارزی رخ نمی داد با بودجه دو میلیارد و 500 میلیون تومانی تیم بهتری را روانه مسابقات می کردیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به جای بازیکنان ملی سراغ دو بازیکن خارجی برویم.

هفته به هفته بهتر می شویم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه با اضافه شدن دو بازیکن خارجی کوشش می کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم، اظهار کرد: تمام بازی های لیگ سخت است و از همان بازی اول برای پیروزی به میدان خواهیم رفت، ممکن است در طول فصل دچار فراز و نشیب شویم اما از رسانه ها و طرفداران می خواهیم از حمایت ما دست نکشند.

کلاسنگیانی اضافه نمود: بازیکنان جوان و با کیفیتی در اختیار داریم که هفته به هفته بهتر می شوند تا بهترین نتیجه را در این فصل کسب کنیم.

وی در خصوص حمایت از بسکتبال پایه در گرگان، اظهار داشت: سال گذشته شورای شهر گرگان این اجازه را داد که روی بسکتبال پایه برنامه ریزی کنیم و این اتفاق رخ داد که ثمره آن معرفی بازیکنی مانند امیرحسین عشقی بود که به تیم ملی نوجوانان راه یافت.

وی توضیح داد: در این مسیر از آموزش و پرورش هم یاری خواستیم، اما پروسه بازیکن سازی سه تا هفت سال زمان می برد تا به صورت تدریجی وارد تیم لیگ برتری شهرداری گرگان گردد.

شهرداری گرگان ثابت نموده پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به نظرسنجی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران، گفت: شهرداری گرگان در مسابقات ثابت نموده پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران است و هر تیمی که این ادعا را دارد باید در مسابقات آن را به اثبات برساند.

کلاسنگیانی اضافه نمود: شهرداری گرگان بدون هیچ تردیدی همواره پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران بوده و تعداد تماشاگران ما در رقابت های لیگ برتر گویای همه چیز است.

وی یادآور شد: تمام سعی ما در فصل جدید این خواهد بود که با کسب نتایجی در شان بسکتبال گرگان دل طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2279

به "گارد راس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارد راس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید