گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ از کوه قاف در نگارخانه الهی رشت دایر شد.

گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت

به گزارش خبرنگار از ، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه نقاشی انفرادی پرواز سیمرغ از کوه قاف کاری از یوسف پوروقار در نگارخانه الهی رشت گشایش یافته است.

او اضافه نمود: 23 اثر اکرلیک و رنگ و روغن از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است، اضافه نمود: هنرمند با کشف و شهودش در عالم هنر و معنا خود را درمی یابد و سفر درونی اش را با رنگ و قلم مو بر بوم سپید روایت می نماید.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه این نمایشگاه تا 28 آذرماه دایر است، گفت: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 21 در نگارخانه الهی شهر رشت به نشانی گلسار، بلوار گیلان، خیابان 188، پلاک 8 دیدن نمایند.

قاسم مصفا اضافه نمود: یوسف پوروقار متولد 1342، فوق لیسانس نقاشی و دانش آموخته دانشگاه تهران است، این هنرمند 25 سال تجربه آموزشی و تدریس در دانشگاه های الزهرا، تهران، هنر اصفهان، سوره اصفهان و دانشگاه آزاد نجف آباد را دارد.

او توضیح داد: این هنرمند از سال 1386 تا 1394 معاون موزه هنر های معاصر اصفهان بود و داوری جشنواره های تجسمی کشور و برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی را در کارنامه پربارش دارد.

م.ع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29588

به "گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید