90 مسکن مهر دیر تا 2 هفته آینده بهره برداری می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل مسکن مهر دیر گفت: 90 واحد مسکونی پروژه مسکن مهر تا دو هفته دیگر در اختیار متقاضیان دیری قرار می گیرد.

90 مسکن مهر دیر تا 2 هفته آینده بهره برداری می گردد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، محمد پولادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن مهر دیر با 118 واحد، سال 1389 شروع شد، اظهار کرد: با کوشش های اجرا شده 28 واحد آن تا به امروز تحویل متقاضیان که اکثراً زوج های جوان هستند، قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: این پروژه به علت مسائل و مسائل خاصی که در ارتباط با زمین داشت، مدتی فرایند ساخت آن به کندی انجام می شد که با کوشش های اجرا شده فرایند ساخت آن تسریع یافت که اکنون 98 درصد پیشرفت ساخت دارد.

مدیرعامل مسکن مهر دیر با بیان اینکه انشعابات آب، برق و گاز واگذار و نصب شده است، توضیح داد: این واحدهای مسکونی در دو طبقه ساخته شده که به طور متوسط زیربنای هر واحد 98 مترمربع است.

پولادی اعلام کرد: این واحدهای مسکونی عمدتاً برای زوج های جوان ساخته شده است که سهم آورده به طور متوسط 140 میلیون ریال و وام بانکی نیز 200 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر در سفر هفته جاری برای محوطه سازی این واحدهای مسکونی 2 میلیارد ریال در اختیار شهرداری دیر قرارداد گفت: با فرایندی که در پیش است 90 واحد باقی مانده از 118 واحد، تا دو هفته دیگر به متقاضیان دیری واگذار می گردد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39400

به "90 مسکن مهر دیر تا 2 هفته آینده بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 مسکن مهر دیر تا 2 هفته آینده بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید