AFC: پرسپولیس آغاز ضعیفی داشت

به گزارش مهسان بلاگ، سایت AFC، تساوی پرسپولیس مقابل شاگردان ابراهیم صادقی را آغازی نامطلوب برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا دانست.

AFC: پرسپولیس آغاز ضعیفی داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با برگزاری هفته اول لیگ برتر فوتبال، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره نتایج دیدارهای این هفته نوشت: لیگ برتر ایران آغاز شده و ادامه دارد، اما پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی مسابقات با تساوی بدون گلی که کسب کرد، آغاز ضعیفی را پشت سر گذاشت. کمال کامیابی نیا در دقیقه 79 از زمین اخراج شد تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2020 توسط سایپا متوقف شود، تیمی که فصل گذشته تنها دو امتیاز با سقوط فاصله داشت.

غول های تهرانی یعنی استقلال آغاز بهتری داشتند و تیم تازه لیگ فزونی شده مس رفسنجان را با گل های وریا غفوری و ارسلان مطهری شکست دادند. در لیست تیم های پیروز هفته اول، نام گل گهر به چشم می خورد که سپاهان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و شهر خودرو و نساجی هم مقابل ماشین سازی و آلومینیوم اراک به فزونی 3 بر صفر رسیدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67654

به "AFC: پرسپولیس آغاز ضعیفی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: پرسپولیس آغاز ضعیفی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید