اختصاص 414 جایگاه در مراسم افتتاحیه به 7 هزار نماینده رسانه ها

به گزارش مهسان بلاگ، براساس اعلام ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2018، هفت هزار خبرنگار و عکاس از 45 کشور شرکت کننده در این دوره از بازی ها حضور دارند، اما تنها 414 جایگاه برای نمایندگان رسانه ها در مراسم افتتاحیه اختصاص یافته است.

اختصاص 414 جایگاه در مراسم افتتاحیه به 7 هزار نماینده رسانه ها

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، در فاصله کمتر از دو ساعت تا شروع آیین رسمی این دوره از بازی ها تنها شمار اندکی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران کشورهای شرکت نماینده موفق به گرفتن بلیت افتتاحیه این بازی ها گردیده اند.

نمایندگان رسانه های مستقر در مرکز رسانه ای بازی های آسیایی 2018 از صبح امروز (شنبه) با مراجعه چندباره به دفتر رسانه ای شورای المپیک آسیا هنوز نتوانسته اند برای تیم های رسانه ای خود بلیت تهیه نمایند.

با کوشش کادر سرپرستی تیم رسانه ای ایران، تنها اندکی بلیت برای نمایندگان رسانه ها در اختیار گرفت که آنها برای توزیع عادلانه بین خبرنگاران اقدام به قرعه کشی کردند.

ورزشگاه گلورا گونگ کارنو بیش از 83 هزار نفر ظرفیت دارد، تنها سهم خبرنگاران در پوشش این رویداد مهم افتتاحیه 414 جایگاه بوه که این مشکلات، نمایندگان رسانه های شرکت نماینده در کشور میزبان را دچار سردرگمی نموده است.

هجدهمین دوره بازی های عصر امروز به صورت رسمی افتتاح می گردد تا ورزشکاران رشته های مختلف برای رسیدن به مدال های رنگارنگ برابر حریفان خود صف آرایی نمایند. ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی در این آوردگاه قاره کهن حضور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 382

به "اختصاص 414 جایگاه در مراسم افتتاحیه به 7 هزار نماینده رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 414 جایگاه در مراسم افتتاحیه به 7 هزار نماینده رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید