برخی در مشهد تنها ادعا دارند و هیچ کاری انجام نمی دهند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی موهبی بعدازظهر پنجشنبه در مجمع سلامت مشهد با انتقاد از عملکرد برخی دستگاهها در این شهر اظهار کرد: مسئولان این شهر و کسانی که ادعا دارند دلشان به حال نظام و شهر می سوزد و خادم امام هشتم(ع) هستند باید خدمتشان بهتر از دیگران باشد.

برخی در مشهد تنها ادعا دارند و هیچ کاری انجام نمی دهند

وی اضافه کرد:اما بعضی ها ادعایشان در این شهر خروار خروار است اما عملشان مثقال مثقال هم نیست و هیچ کس نیز صدایش درنمی آید و مردم هم سکوت نموده اند.

فرماندار مشهد توضیح داد:هر کس باید در کشور به وظیفه خودش عمل کند اما می بینیم در مجلس،شورای شهرها و یا شورای روستا مصوبه ای با اکثر آرا تصویب می گردد اما یکی دو نفر از اعضا که با آن مخالف هستند بعد از جلسه در مخالفت با مصوبه مصاحبه می نمایند و انرژی کشور را می گیرند.

موهبتی بیان نمود:اگر مردم قبل از اینکه اصلاح طلب و اصولگرا باشند حق طلب باشند حتما کسی در کشور جرائت نمی نماید بر مدار بدی ها راه برود و خجالت می کشد در این شهر قدم بردارد.

وی اظهارکرد:هرکسی در هر مسئولیتی واقع شده است اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهد به سلامت جامعه یاری خواهد نمود. کسی که در فضای سبز کار می نماید اگر بتواند فضای سبز شادابی را ایجاد کند قطعا امید را به جامعه باز می گرداند. تعطیل کردن پروژه و کارخانه در شرایط فعلی خیانت به کشور است.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه بهداشت و درمان موضوعات بودجه ای مهم است اما قبل از اینکه احتیاج به سرمایه گذاری و یاری خیران و دستگاهها به حوزه بهداشت ودرمان باشد احتیاج به یک نگاه واحد و فرهنگ مطلوب برای داشتن جامعه ای سالم داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2360

به "برخی در مشهد تنها ادعا دارند و هیچ کاری انجام نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی در مشهد تنها ادعا دارند و هیچ کاری انجام نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید