بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد!

به گزارش مهسان بلاگ، ویدئوی حمله زن جوان عصبانی به یک بی ام وی گرانقیمت سوژه رسانه ها شد.

بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد!

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های انگلیس به تصویر می کشد. این ویدئو که با یاری دوربین تلفن همراه تهیه شده، یک زن جوان را در حال ایراد خسارت به خودروی بی ام وی نامزد قبلی اش نشان می دهد.

در این ویدئو این زن جوان که یک میله آهنی در دست دارد در حال شکستن شیشه های خودرو و همچنین چراغ ها و آینه های دیده می گردد. در این ویدئو مشاهده می گردد این زن که بسیار عصبانی به نظر می رسد، اقدام به ایراد خسارت به این خودروی 30000 یورویی می نماید.

این اتفاق در یکی از خیابان های منطقه یورک شر انگلیس رخ داد. در حالی که زن جوان سرگرم شکستن شیشه های خودرو است، یک زن دیگر به او نزدیک می گردد. این زن پس از شکستن شیشه ها و چراغ ها میله آهنی را به داخل سطل آشغال کنار خیابان انداخته و پس از سوار شدن به یک خودروی قرمز رنگ از محل متواری می گردد. یکی از همسایگان که با دیدن این صحنه دچار شوک شده بود، با تلفن همراه خود از یکی از طبقات پایین ساختمان مجاور خیابان این ویدئو را تهیه کرد. این یودئو ابتدا در یک گروه فیسبوکی با نام یورک شر در فیسبوک منتشر شد.

فرد منتشر کننده با کپشن یک زن با تبر در میدان مبارزه این ویدئو را منتشر کرد. او سپس در پایین ویدئو اضافه نمود: رفتاری ننگین. همواره راهی برای مواجهه با چنین موقعیت هایی (درگیری دو نامزد) وجود دارد و مطمئنا این روش حل مشکل بوجود آمده نیست.

لازم به ذکر است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز شده است که هنوز پلیس انگلیس هیچ واکنشی به آن نشان نداده است. هنوز علت اصلی حمله ور شدن این زن جوان به خودروی نامزدش معین نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5008

به "بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید