بوکسورهای ازبکستان، پنجمی ایران را تهدید می نمایند، هفت ازبک در نیمه نهایی

به گزارش مهسان بلاگ، کاروان ایران با 4 طلا بیشتر از ازبکستان در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است، اما این رده مطمئن نیست و بوکسورهای ازبک تهدید جدی برای ایران به حساب می آیند.

بوکسورهای ازبکستان، پنجمی ایران را تهدید می نمایند، هفت ازبک در نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران ، کاروان ایران با 4 طلا بیشتر از ازبکستان در رده پنجم جدول رده بندی واقع شده است، اما این رده مطمئن نیست و بوکسورهای ازبک تهدید جدی برای ایران به حساب می آیند.

در حالیکه همه از اقتدار بوکسورهای ازبک می گویند اما جدول مسابقات بوکس نشان می دهد که قزاق ها در دو وزن به نیمه نهایی رسیده اند اما ازبک ها که در رده پنجم هستند، در هفت وزن مردان در نیمه نهایی حضور دارند و تا عصر فردا معین می گردد که چه تعداد از این بوکسورها، به فینال می رسند.

در سه وزن زنان، نه ازبک ها و نه قزاق ها نماینده ای ندارند اما هفت وزن مردان می تواند برای بوکسورهای ازبسکتان که تا اینجای کار خیلی خوب جلو آمده اند، یک فرصت استثنایی باشد.

مرحله نیمه نهایی عصر جمعه و فینال شنبه برگزار می گردد و هیچ بعید نیست که کاروان ایران که در بهترین شرایط ممکن است تعداد طلاهای خود را به 21 مدال برساند، مجبور گردد جای خود را به ازبکستانی بدهد که برای دریافت رده پنجم کوشش می نماید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 882

به "بوکسورهای ازبکستان، پنجمی ایران را تهدید می نمایند، هفت ازبک در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکسورهای ازبکستان، پنجمی ایران را تهدید می نمایند، هفت ازبک در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید