تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری بدون سرمربی، نظارت دبیر فدراسیون بر تیم های پایه

به گزارش مهسان بلاگ، رییس فدراسیون وزنه برداری گفت تیم های ملی نوجوانان و جوانان سرمربی نخواهند داشت و کار نظارت و برنامه ریزی برای این تیم ها برعهده دبیر فدراسیون است.

تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری بدون سرمربی، نظارت دبیر فدراسیون بر تیم های پایه

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگاران درباره تغییر سرمربی رده های پایه تیم ملی وزنه برداری بیان نمود: سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان نداریم و کارهای نظارت و برنامه ریزی را آقای بیرانوند دبیر فدراسیون انجام می دهد و مربیان ادواری استان ها هم در کنار تیم قرار می گیرند، مدیر تیم های ملی نوجوانان و جوانان هم همچنان کاظمی نژاد است.

او در پاسخ به این پرسش که که که با این شرایط رشیدی و امینی دیگر سرمربی جوانان و نوجوانان نیستند، تاکید نمود: بله سرمربی نیستند.

او دلیل اینکه چرا تیم های نوجوانان و جوانان سرمربی ندارند، گفت: به هر حال می خواهیم از خلاقیت مربیان جوان تر در استان ها استفاده و ایجاد انگیزه کنیم.

مرادی در مورد تغییر نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: چند گزینه در حال ارزیابی هستند و زمانی که نهایی گردد که توسط فدراسیون به وزارت ورزش معرفی می کنیم و معاونت بانوان وزارت ورزش نظر نهایی خود را می دهد سپس برای بحث جایگزینی اقدام می کنیم. کوشش می کنیم هرچه زودتر در اسرع وقت این کار انجام گردد و نفر جایگزین گردد.

او در مورد علت تغییر رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: وزارت ورزش از همه لحاظ وزنه برداری بانوان را دارد حمایت می نماید و باید برای بانوان ما فضای وسیع تری مهیا گردد. امیدواریم بانوان ما به رکورد های داخلی و بین المللی که در شأنشان است برسند و حضور فعالانه ای داشته باشند. ما ارزیابی را از رکوردهای بانوان در یک سال اخیر داشتیم که یکسان بود و این درجا زدن زیاد مناسب نیست. البته یادآوری هایی هم به افراد اجرایی کار داشتیم با این حال همان حالت قدیم را شاهد بودیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که برای به وجود نیامدن تنش میان وزنه بردارانی که مدعی رفتن به المپیک هستند، چه برنامه ای دارد، تاکید نمود: ابتدا باید از ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری تشکر کنم برای سیستم کسب سهمیه المپیک. ما در بخش مردان دو سهمیه المپیک داریم که همچنان پابرجا است و وزنه بردارانی که می خواهند به المپیک بروم باید در شش رویداد گزینشی المپیک شرکت کند و بحث آنتی دوپینگ را هم پشت سر بگذارد. وزنه برداران امتیازهایی که می گیرند که فدراسیون جهانی آماده ترین نفرات را به صورت انفرادی دعوت میکند و در اینجا دیگر خود وزنه برداران باید کوشش نمایند و شایستگی خود را نشان بدهند. هیچ چیزی دست ما نیست. به نظر من این روش خیلی خوبی است و می تواند الگویی برای رشته های دیگر باشد تا شایسته ترین ها راهی المپیک شوند.

علی مرادی از برگزاری جلسه برای جام فجر با وزیر ورزش اطلاع داد و گفت: به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار خوزستان خدمت وزیر ورزش و آقای داورزنی بودیم. تفاهم نامه برای مسابقات جام فجر بین فدراسیون و استان خوزستان در حضور آنها منعقد شد . ستاد اجرایی هم کار خود را طبق روال انجام می دهد. جوایز نقدی را هم مشخص کردیم که کل جوایز 20 هزار دلار است و طبق سیستم سینکلر به 6 نفر اول تعلق می گیرد. همچنین طبق تفاهم نامه ای که با خوزستان و فدراسیون جهانی وزنه برداری داریم دو تیم از ایران در مسابقات جام فجر شرکت می نماید یکی تیم خوزستان است و دیگری تیم ملی ایران. اما فقط امتیازات تیم ملی ایران مورد محاسبه قرار می گیرد. اردوی تیم ملی بزرگسالان و جوانان و همچنین اردوی تیم ملی بانوان نوجوان هم از روز جمعه تشکیل می گردد.

مرادی در مورد جلسه ای که با بهداد سلیمی برای همکاری با فدراسیون داشته است، نیز گفت: پیشنهادی که ما به بهداد سلیمی داشتیم بحث مربیگری در یکی از گروه های سنی بوده است نه مدیر تیم های ملی. قرار شد که آقای سلیمی در این مورد فکر کند. البته قرار است که سلیمی را با حمایت کمیته ملی المپیک به دوره سه ماهه مربیگری به مجارستان اعزام کنیم. این کار در آینده نه چندان دور اتفاق می افتد و هزینه ای هم برای ایران نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3328

به "تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری بدون سرمربی، نظارت دبیر فدراسیون بر تیم های پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری بدون سرمربی، نظارت دبیر فدراسیون بر تیم های پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید