جایزه گولدبولن به قدوس نمی رسد

به گزارش مهسان بلاگ، سامان قدوس نمی تواند جایزه گولدبولن سوئد را تصاحب کند. او چند ماه قبل، میان تیم های ملی ایران و سوئد، اولی را انتخاب کرد و همین باعث گردیده تا بختی برای حضور میان گزینه ها نداشته باشد.

جایزه گولدبولن به قدوس نمی رسد

به گزارش خبرنگاران،جایزه گولدبولن سوئد هر ساله توسط توسط روزنامه آفتون بلاد و فدراسیون فوتبال سوئد به بهترین بازیکن فوتبال این کشور تعلق می گیرد. زلاتان ابراهیموویچ با کسب 11 جایزه گولدبولن رکوددار است و البته سامان قدوس هم در صورتی که پیراهن تیم ملی سوئد را می پوشید این شانس را داشت که این عنوان را کسب کند.

در آستانه انتخاب کاندیداهای بهترین بازیکن سال سوئد، پاتریک اکوال، روزنامه نگار سوئدی می نویسد: سامان قدوس 15 بازی برای تیم اوسترسوند در فصل جاری لیگ برتر فوتبال سوئد انجام داد اما باید روی نظر هیئت داوری جایزه گولدبولن حساب کنیم. زیرا سامان قدوس به عنوان یک بازیکن ملی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی نموده است و این پرسش ظریف مطرح می گردد که او در قامت یک بازیکن خارجی برای تیم امی ین فرانسه محسوب می گردد یا نه؟

این روزنامه نگار سوئدی در ادامه می نویسد: هر چند سامان قدوس تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند اما او بیشتر یک سوئدی به حساب می آید. طبق شرایط می بایست سامان قدوس نامزد کسب جایزه گولدبولن گردد که تاکنون آن را فتح ننموده است. برخی از بازیکنان هم در سالیان اخیر همانند ریخت دارای 2 پاسپورت بودند. به نظرم سامان قدوس باید یکی از 3 کاندیدای اصلی فتح این جایزه، پس از درخشش در امی ین فرانسه و لوشامپیونا باشد.

این اتفاق اما رخ نخواهد داد و سامان قدوس نمی تواند در میان کاندیداها قرار بگیرد. او چند ماه قبل، میان تیم های ملی ایران و سوئد، اولی را انتخاب کرد و همین باعث گردیده تا بختی برای حضور میان گزینه ها نداشته باشد. این جایزه به بازیکنی تعلق می گیرد که ابتدا سوئدی باشد و سپس در رقابت، از2 کاندادی دیگر سبقت بگیرد. اتفاقی که طبق شنیده ها از سوئد، هرگز رخ نخواهد داد. در میان بازیکنان سوئدی، میکل فورسبرگ، بیبشترین بخت را برای کسب این عنوان دارد. بازیکنی که برای ردبول لایپزیک در بوندس لیگا بازی می نماید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 645

به "جایزه گولدبولن به قدوس نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه گولدبولن به قدوس نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید