جسد کارگر یاسوجی از زیر آوار بیرون کشیده شد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: بعد از 6 ساعت کوشش ماموران آتش نشانی و نیروهای امدادی، جسد کارگر فوت شده در حادثه ریزش ساختمان در حال ساخت بیرون کشیده شد.

جسد کارگر یاسوجی از زیر آوار بیرون کشیده شد

محمد رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: ساعت 13 روز سه شنبه، 27 آذرماه طی تماس با آتش نشانی یاسوج ریزش یک ساختمان در حال ساخت اطلاع داده شد که نیروهای آتش نشانی در اولین فرصت ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: 20 نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی با یاری نیروهای امدادی دیگر پس از 6 ساعت کوشش و آوار برداری جسد کارگر 25 ساله زیر آور را بیرون آوردند.

امروز به دلیل ریزش یک ساختمان در یاسوج یک کارگر زیر آوار گرفتار شد. این حادثه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مهندسی رخ داد که سبب شد یک کارگر زیر آوار محبوس و متاسفانه فوت گردد.

نستهن مقدم، شهردار یاسوج پیش از این به خبرنگار خبرنگاران گفته، ساختمان در حال ساخت در خیابان معاد یاسوج در حال بتن ریزی بود که متاسفانه ریزش کرد. به گفته شاهدان عینی یک کارگر که در حال کار بود زیر آوار و سقف ساختمان که ریزش نموده گیر افتاده است.

مقدم اظهارکرد: 30 نفر نیروی آتش نشانی و شهرداری یاسوج با خودرو و تجهیزات با آوار برداری در کوشش برای نجات کارگر گرفتار شده بودند.

شهردار یاسوج در خصوص علت حادثه خاطرنشان نموده، هنوز علت حادثه معین نیست و احتیاج به آنالیز بیشتر دارد.

مقدم توضیح داد: ازدحام و شلوغی مردم کار امدادرسانی را برای نیروهای امدادی و آتش نشانی با کندی روبرو کرد و انتظار داریم مردم در چنین مواقعی جهت امدادرسانی بهتر و به موقع همکاری نمایند و ازدحام ننمایند.

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نموده،: نیروهای امدادی در حال شستشوی 200 مترمکعب بتن هستند.

مسئولان انتظامی، شهرداری، فرمانداری، هلال احمر، آتش نشانی، اعضای شورای شهر و نیروهای مردمی در صحنه حادثه حضور داشتند و سه تیم فعال از شهرداری و آتش نشانی یاسوج و نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان با سگ های زنده یاب در محل حادثه امداد رسانی کردند. با همکاری راهداری استان نیز یک دستگاه جرثقیل برای آوار برداری و سقف ساختمان به محل حادثه اعزام شده و آوار برداری انجام داده است. در این حادثه 200 متر مکعب بتن و ملات تازه فروریخته است.

هنوز علت حادثه معین نیست اما پس از سرانجام امدادرسانی دفتر فنی استانداری، سازمان نظام مهندسی استان و شهرداری علت حادثه را آنالیز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3808

به "جسد کارگر یاسوجی از زیر آوار بیرون کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسد کارگر یاسوجی از زیر آوار بیرون کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید