حبیب نصیری به عنوان شهردار الشتر معرفی گردید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، مراسم معارفه حبیب نصیری به عنوان شهردار الشتر امروز پنجشنبه برگزار گردید.

حبیب نصیری به عنوان شهردار الشتر معرفی گردید

فرماندار سلسله در آیین معارفه شهردار الشتر با بیان اینکه توصیه می گردد شهردار جدید برای اداره بهتر شهرداری و یاری به رشد و توسعه شهرستان از مشاوره شهرداران پیشین استفاده کند، گفت: شورای شهر به عنوان یک صندلی قانون گذاری و مجلس محلی محسوب می گردد بنابراین لزوم رعایت شان شورا بر همه ضروری است چرا که احترام به رعایت حقوق شورا احترام به رای شهروندان محسوب می گردد.

شریف خسروی با تاکید بر اینکه انتظار می رود شهردار جدید هم این شان را به رسمیت بشناسد، عنوان نمود: اعضای شورای شهر و شهردار باید برای اداره بهتر شهر قانون را مطالعه نمایند و اعضای شورا نیز باید شهردار را در توسعه شهرستان تقویت نمایند.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه شهرداری صندلیی است که ساماندهی وضعیت مردم را انجام می دهد، گفت: این وظیفه سنگین است و دامنه وسیعی دارد.

خسروی با اشاره به قابل پذیرش نبودن وضعیت شهرداری الشتر، توضیح داد: توصیه می گردد که شهردار جدید تا 10 روز هیچ تصمیمی نگیرد و مسائل خود را اولویت بندی نموده و برنامه عملیاتی قابل وصولی تدارک ببیند تا مردم امیدوار شوند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم حقوق معوقه کارگران شهرداری پرداخت گردد، عنوان نمود: هزینه و درآمدهای شهری باید با هم تطبیق داده شده و در این راستا هزینه های اضافه تعدیل و تنظیم گردد.

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه ساماندهی کارگران شهرداری الشتر باید در اولویت برنامه های شهردار باشد، اضافه نمود: وضعیت سد معبر شهرستان مطلوب نبوده و انتظار می رود به این وضعیت نظم و بهبود بخشیده گردد.

بر اساس این گزارش، حبیب نصیری در کارنامه خود، معاون شرکت عمران منطقه آزاد قشم، معاون سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان، معاون فدراسیون تیر و کمان کشور و معاونت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری بندرعباس را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2124

به "حبیب نصیری به عنوان شهردار الشتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب نصیری به عنوان شهردار الشتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید