دغدغه ای بزرگ به نام فروچاله در میناب

به گزارش مهسان بلاگ، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: فروچاله های بوجود آمده به عنوان دغدغه ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشت.

دغدغه ای بزرگ به نام فروچاله در میناب

به گزارش خبرنگاران، محمد احمدی در مراسم افتتاحیه خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی 3 هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب گفت: افتتاح این پروژه را می توان گامی ارزشمند در سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به هرمزگان دانست.

فرماندار ویژه میناب، اضافه نمود: یکی از ظرفیت های قابل توجه شهرستان میناب، سد استقلال است و مردم این انتظار را دارند که از آب ذخیره شده در آن برای همین منطقه نیز استفاده گردد.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت 13 سال تنها 40 درصد پیشرفت و تکمیل فاضلاب شهری میناب را شاهد بوده ایم.

وی، توضیح داد: در بارندگی اخیر نبود فاضلاب شهری به وضوح قابل مشاهده بود و باید هرچه سریع تر با تأمین اعتبار لازم این پروژه را به اتمام رساند.

احمدی، اعلام کرد: لایروبی رودخانه های شهرستان میناب باید انجام گردد تا در هنگام بارندگی شاهد طغیان آب حاصل از باران در حاشیه رودها و منازل نباشیم.

فرماندار ویژه میناب، گفت: بیشترین نگرانی ما در مورد آب روستایی، فرسوده بودن شبکه آبرسانی است که دائماً این موضوع مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی، تاکید نمود: فروچاله های بوجود آمده به عنوان دغدغه ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشت.

احمدی، گفت: بیش از 15 کیلومتر از خیابان های میناب تاریک است و باید مجموعه وزارت نیرو با همکاری سایر دستگاه ها نسبت به روشنایی آن اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، بهره برداری از خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی 3 هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب با اعتبار 1 100 میلیارد ریال با حضور قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در شاخه شمالی دشت میناب شروع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5695

به "دغدغه ای بزرگ به نام فروچاله در میناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه ای بزرگ به نام فروچاله در میناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید